تاریخ انتشار:۱۰:۴۳ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: مستند ساز کهگیلویه و بویراحمدی تصویری بسیار زیبا از پلنگی در کوه های دنا را منتشر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سید جواد هادی اصل مستند ساز کهگیلویه و بویراحمد که سالها است در پارک ملی دنیا حیات وحش را به تصویر می کشد این بار تصویری بسیار زیبا از پلنگ کوه های دنا منتشر کرده است.
وی در صفحه مجازی اش در خصوص این کلیپ نوشته است:
به سمت شمال می رفت، من در جنوب مانده بودم، راهی برای رسیدن به او نداشتم وقتی رو به روی من باشد دنیا در کف اقبال من است ولی نبود، نمی توانستم فریاد بزنم، نمی توانستم زبان باز کنم و حرفی بزنم!
کسی نمی دانست چرا ولی می ترسیدم سرعت دور شدنش از من بیشتر شود، سکوت می کردم و رفتنش را تماشا می کردم، سخت بود کاری از دستم بر نمی آمد جز دیدن!
آرام آرام می رفت و از من دور می شد و دورتر می شد دلم به لحظه ای بند بود که بر گردد و پشت سرش را نظری کند، ثانیه ای در چشمانش غرق شوم.
نمی دانست من راه درازی آمده بودم نمی دانست باد و سرما تمام سلول های تنم را به زنجیر بسته بود، نمی دانست سکوتم از بی معرفتی ام نبود برای همیشه ماندنش این چنین ساکت بودم که نشد و نماند، برایش فرقی نداشت، او به دنبال دنیای خویش بود و من این میان وصله ناچسب بودم.
او تمدن خود را داشت و من در تمدنی دیگر می زیستم.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.