تاریخ انتشار:۱۲:۳۹ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد؛ خودرو‌های حامل اتباع بیگانه بدون مجوز در کهگیلویه و بویراحمد توقیف می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان به رانندگانی که در خطوط مسافربری درون و برون شهری بدون مجوز اقدام به جابجایی اتباع بیگانه می‌کنند هشدار داد.
عیسی حسنی گفت: رانندگان از سوار کردن و حمل اتباع بیگانه بدون مجوز خودداری کنند چرا که در صورت اقدام به این کار منتظر عواقب آن باشند.
حسنی اضافه کرد: مطابق مصوبه شماره ۲۸۵ شورای عالی امنیت ملی هر خودرویی که در خصوص قاچاق انسان و اتباع بیگانه بدون مجوز مبادرت به جابجایی کند در نوبت اول حداقل ۶ ماه و برای نوبت دوم ۱۲ ماه (بدون نیاز به دستور قضایی) توسط ناجا توقیف خواهد شد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طبق مصوبه شماره ۲۸۵ شورای عالی امنیت ملی آزادسازی خودرو‌های متخلف در خصوص جابجایی اتباع بیگانه بدون مجوز کمتر از ۶ ماه امکان پذیر نخواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.