تاریخ انتشار:۱۴:۰۶ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی در پی فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: یا ایها لذین امنو کتب علیکم الصیام کما کتب علی الذین من قبلکم لعلکم تتقون.
حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش بیان کرد: ماه رمضان، ماه آگاهی بیشتر از حقایق هستی است و این هدف در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن به دست می‌آید.
وی گفت: ماه رمضان ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی است و این آرمان مقدس در پرتو عبادت خالصانه و روزه داری حقیقی دست یافتنی است.
حجت الاسلام موسوی منش خاطر نشان کرد: امیدوارم برآن باشیم در این ماه عزیز فرصت را غنیمت شمارده و از لحظه لحظه توفیق درک ماه شریف رمضان غافل نشویم.
وی ادامه داد: ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده داری و تمسک جستن از درگاه باری تعالی است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی ادامه داد: تا در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان، سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش یابد و غفلت‌ها زدوده شود و اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت گردد و این از جمله برکات ماه نزول قرآن است.
وی تصریح کرد: تلاوت قرآن زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی عالی انسان را فراهم می‌سازد که این نیز از برکات ماه مهمانی خداوند است.
حجت الاسلام موسوی منش خاطر نشان کرد: خودسازی در فرهنگ اهل بیت علیهم‌السلام براساس بایدها و نبایدهای قرآن و سنت، مصداق خودسازی اسلامی و الهی است و روایات مکرری یادآوری کرده است که روزه‌داری، فقط به دستگاه گوارش و خوردن و آشامیدن مربوط نیست، بلکه مهم کنترل انسان بر نفس اماره و مراقبت از روح انسان است لذا ضمن تبریک بمناسبت حلول ماه مبارک رمضان ازهمه مؤمنین برادران و خواهران دینی و ایمانی استدعا دارم که ضمن توجه به امرمهم روزه و انجام عبادات خاص انشالله حرمت و حریم رمضان حفظ شود دعا برای فرج آقایان مولایمان امام زمان عج وسلامتی مقام معظم رهبری و شفای مریض‌های اسلام و عاقبت بخیر فراموش نشود اجرکم عندالله

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.