تاریخ انتشار:۲۰:۴۵ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: نماینده کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در انتصاب مدیران دستگاه‌های اجرایی دخالت نمی‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
 

حجت‌الاسلام سید محمد موحد  اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در انتصاب مدیران دستگاه‌های اجرایی دخالت نمی‌کنند و بلکه در صورت نیاز در برخی مواقع نظر مشورتی به متولیان امر ارائه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از شایسته‌سالاری دخالت در انتصابات نیست عنوان کرد: برای گرفتن مسئولیت ملی نیروهای انسانی استان در سطح ملی تمام قد حمایت می‌کنیم زیرا معتقد به اصل شایسته سالاری و تقسیم عادلانه مسئولیت‌ها هستیم.

موحد خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان برخی از نیروهای انسانی شایسته را به مسئولان کشوری معرفی می‌کنند تا بعد از بررسی کارشناسانه اگر وزرا و روسای سازمان‌ها به این نتیجه رسیدند که می‌توانند این افراد تحول آفرین باشند، از آنان در مسئولیت‌ها استفاده کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار