تاریخ انتشار:۲۲:۵۹ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه دیشموک از ۲۵ اسفند ماه آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه‌های استان، از ۲۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ در منطقه دیشموک تحت عنوان عهد خدمت به یاد شهید سردار “ستار اورنگ” آغاز شد. پرهیزگار افزود: این اردوی جهادی با حضور ۲۵۰ نفر از دانشجویان جهادگر استان تا ۱۲ فروردین ماه جاری به مدت ۱۷ روز در قالب ۱۲ گروه جهادی در دیشموک و ۲ گروه جهادی در “سراب ننیز” باشت، در حال برگزاریست.
 وی بیان کرد: این گروه ها به روستای مختلف بخش دیشموک اعزام شدند و در قالب برنامه های مختلف از جمله عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، پزشکی، کشاورزی و دامپروری به مردم خدمت رسانی می کنند‌.
پرهیزگار ضمن اشاره به مطالعه شناسنامه روستاهای دیشموک توسط این گروه ها گفت: ما وضع موجود و مطلوب هر روستا را بررسی می کنیم و با فعالیت خانه به خانه دانشجویان جهادی بدنبال این هستیم که یک کار علمی ماندگار در این اردو بر جای بماند.
وی با اشاره به لزوم برپایی این اردو مطرح کرد: این گروه ها توسط یک قرارگاه مرکزی مستقر در شهر دیشموک حمایت و هدایت می شوند که این یک مانور مقدماتی است برای اردوهای تابستانه که انشالله به صورت جدی تر و کار علمی ورود خواهیم کرد.
مسئول بسیج دانشجویی استان از انتظار دانشجویان جهادی از مسئولین کشور نیز صحبت کرد و اظهار داشت: با محرومیت ها و کمبود های این استان احساسی برخورد نشود بلکه منطقی و عقلانی باشد.
وی انتصاب مدیران جهادی در کشور و استان را خواسته گروه های جهادی عنوان نمود و ابراز داشت: وقتی چنین مدیرانی منصوب شوند خیلی از مشکلات موجود کم خواهد شد چرا که فهم مدیران از درد مردم بیشتر خواهد بود و این انتظار جامعه جهادی بسیج دانشجویی از ریاست محترم جمهوری، وزرای مختلف به خصوص وزیر کشور، استاندار محترم و فرمانداران است تا انشالله شاهد محرومیت زدایی از کل کشور باشیم.
به گزارش کبنا مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: نکته اساسی که در این طرح و اردو دانشجویان جهادی دنبال می کنند توانمند سازی خود مردم است چرا که مردم ما خود عزتمند و توانمند هستند و ما باید بدنبال احیا و نمایان کردن این عزت و نشان دادن امید مردمی در روستاها باشیم و اگر چه مشکلاتی وجود دارد اما امید همراه همیشگی مردم روستا نشین ما است و علارغم اینکه مردم امیدوار و در حال تلاش هستند اما انتظار ما از مسئولین این است که ورود جدی تری به این مسائل داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.