تاریخ انتشار:۱۵:۵۳ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: دیهم خوب؛ کیسه‌های زباله بین مردم و مسافران نوروزی توزیع می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار شهرستان گچساران در جلسه روز طبیعت (۱۳فروردین) گفت: در روز طبیعت ۱۳ فروردین در ورودی و خروجی این شهرستان کیسه‌های زباله بین مردم و مسافران نوروزی توزیع می‌شود.
روانبخش دیهیم خوب با بیان اینکه سیزدهم فروردین در تقویم رسمی کشور به عنوان روز طبیعت نام گذاری شده است، افزود: بنا به آداب و روسوم ایرانیان هر ساله مردم در روز ۱۳ فرودین به دامان طبیعت می‌روند تا آخرین روز عید را در طبیعت، ودر کنار سبزه و گیاه و آب روان چشمه‌ها و جویبار‌ها بگذرانند.
دیهم خوب با اشاره به اینکه شهرستان گچساران با داشتن آب و هوای بسیار دلپذیر و طبیعت سرسبز و زیبا در تعطیلات نوروز امسال پذیرای مسافران نوروزی بسیاری از اقصا نقاط کشوربوده است اضافه کرد:با نزدیک شدن به روز سیزدهم فروردین روز طبیعت باید دستگاه‌های مربوطه باید آمادگی لازم را برای ارائه خدمات در این روز به مسافران و شهروندان داشته باشند.
وی ادامه داد:ادارات منابع طبیعی و حفاظت محیط زیست شهرستان و همچنین شهرداری دوگنبدان موظفند در روز طبیعت، در مبادی ورودی و خروجی شهرستان گچساران با برپایی ایستگاه کیسه‌های زباله را بین مسافران نوروزی و شهروندان توزیع کرده و گردشگران و طبیعت دوستان را به جمع آوری زبله‌ها و پتکسازی طبیعت ترغیب کنند.
فرماندار شهرستان گچساران هدف از این اقدام را فرهنگ سازی، حفاظت از محیط زیست و پاکسازی طبیعت در روز ۱۳ فروردین بیان کرد وگفت: دهیاران در روستا‌های گردش پذیر ازجمله جهاد آباد، دیل، بی بی حکیمه و منطقه دشتک دیل کیسه‌های زباله را بین مردم و مسافران توزیع کنند.
دیهم خوب با بیان اینکه افزایش حضور مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات در این شهرستان ادامه دارد افزود: همه ما موظفیم در کنار بهره مندی از طبیعت زیبا و آب و هوای خوب بکوشیم آن را از زباله‌ها پاکسازی کنیم.
دیهیم خوب گفت: در روز طبیعت برای روان سازی ترافیک در مناطق پرتردد این شهرستان تمهیدات لازم از سویی راهنمایی و رانندگی انجام شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین