تاریخ انتشار:۱۵:۴۷ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: ۵۰۰ میلیارد ریال برای رفع نقاط حادثه خیز در محور یاسوج – اصفهان اختصاص یافت.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جمعی از مسئولان این استان از امکانات و تجهیزات پایگاه‌های خدمات رسان در محور ورودی توت نده بازدید کردند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با اشاره به افزایش سفر‌های نوروزی در استان گفت: تردد بیش از یک میلیون خودرودر روز‌های اول تعطیلات نوروزی در محور‌های مواصلاتی استان و شلوغی جاده‌ها منجر به افزایش تصادفات جاده‌ای و مرگ و میر‌ها شده است.
کیامرث حاجی زاده افزود: با توجه به اینکه محور یاسوج – اصفهان حادثه خیز‌ترین جاده کهگیلویه و بویراحمد است و روزانه شاهد وقوع تصادفات در این جاده هستیم رفع نقاط حادثه خیز و ایمن سازی این جاده در دستور کار قرار گرفت.
حاجی زاده اضافه کرد: برای رفع نقاط حادثه خیز در این جاده و ایمن سازی آن که پرتردد‌ترین جاده کهگیلویه و بویراحمد نیز هست ۵۰۰ میلیارد برای رفع نقاط حادثه در این محور اختصاص داده شده که بعد از تعطیلات نوروز و کاهش بار ترافیک طرح ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیر در این جاده حادثه خیز شروع می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: نصب علائم هشداردهنده، نصب گاردریل و اجرای ۵ کیلومتر نیوجرسی در محور یاسوج – اصفهان از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای رفع نقاط حادثه خیز در این محور است.
همچنین جانشین پلیس راه استان در این بازدید از افزایش ۴۶ درصدی تردد در محور‌های استان خبر داد و گفت: این افزایش تردد‌ها منجر به افزایش ۴۰۰ درصدی تصادفات در جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است که این آمار نگران کننده است.
سرهنگ دانایار با اشاره به حجم سنگین ترافیک در محور‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هر محور حدود ۸ گروه مستقرند که به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.