کد خبر: ۱۷۴۶۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار:۱۶:۰۳ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
یادداشت دریافتی؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هشدار مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس

( ورود نمایندگان مجلس به کار اجرایی خطر دارد)
آنچه که در بالا بدان اشاره شد، متن بیانات صریح مقام معظم رهبری در خصوص عدم دخالت نمایندگان در انتصابات استانی است. متأسفانه علیرغم نهی صریح ایشان از گوشه و کنار گزارش‌های موثقی از ارتباطات، اعمال فشار و توصیه‌ها و دخالت‌های برخی نمایندگان استان فارس قصد دارند مدیریت شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد را دودستی تحویل شخصی دهد که در ماه های گذشته شائبه های در حوزه مدیریت بهره برداری برق استان داشته که در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده است و ما خود سردرگم از اینکه چگونه مقامات ارشد استان به خود اجازه میدهد در این برهه از زمان که دولت انقلابی به دنبال فساد ستیزی است ایشان به دنبال انتصاب افراد مسئله دار را مورد حمایت قرار دهند.

این عمل از هر نماینده‌ای که باشد –چه همراه دولت و چه دارای مشی فکری متفاوت- منکر و نهی از آن مصداق نهی از منکر است.

بر همین اساس از شما به عنوان نماینده دولت مردمی و انقلابی در استان تقاضامندیم در مقابل این زیاده خواهی ها ایستاده و در صورت اعمال فشار رسماً نماینده‌های مداخله گر در این امر را معرفی فرمائید؛ طبیعی است شورای نگهبان وظیفه دارد این مداخلات نمایندگان را که در مقابل نهی صریح ولی فقیه قرار دارد در زمره عدم التزام عملی به ولایت فقیه قلمداد نموده و در تأیید صلاحیت‌های آتی مدنظر قرار دهد.

لازم به ذکر است مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های این دست نمایندگان محترم را مصداق دفاع از حقوق عامه مردم استان دانسته و حمایت و پشتیبانی از شما را در مبارزه با این منکرات وظیفه شرعی خود می‌دانیم.

در پایان لازم است تاکید نمائیم در نهایت آنچه که از پیشرفت یا رکود در استان به جای می‌ماند فارغ از اینکه مدیر کل‌های ادارات چه کسی باشند یا متعلق به چه طیف سیاسی باشند به عنوان کارنامه شخص حضرتعالی و دولت انقلابی آقای رئیسی به یادگار خواهد ماند بر همین اساس خواهشمندیم در عدم انتصاب نیروهای ناتوان وغیره بومی ذره‌ای مماشات نفرمایید.

 

احمد توحیدی تل گپ

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
زمانی برای استان باید تاسف خورد که هرکسی از هرجایی بلند بشه و یه متنی بزنه و اونم با این همه غلط املایی. هر وقت تونستی دوتا جمله با نگارش صحیح بنویسی بعد بیا مدیرکل تعیین کن.سایت داشتن و هر متنی رو زدن تو سایت نشان از اعتبار اون امتیازدار سایت هست. من میدونم کامنتم نمیاد بالا
برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
کل مطالب کذب محض میباشد.یکی از پاک دست ترین و باسواد ترین خودش میباشد.ضمنا ایشان غیر بومی نیست..از خدا بترسید
برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
کل مطالب کذب محض میباشد.یکی از پاک دست ترین و باسواد ترین خودش میباشد.ضمنا ایشان غیر بومی نیست..از خدا بترسید
Y
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
شما که در مورد برق کوچکترین اطلاعی ندارید چطور درباره یک مدیر توانمند اظهار نظر میکنید
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
مهندس .... انشالله که میشه
به کوری چشم خیلیییییییییییییی ها
شمارش معکوس شروع شده
خیلی‌ها باید با صندلی خداحافظی کنن
سید ناصر مرد عمل
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
سلام.
ملاک بومی بودن محل تولد نیست، کسی که تمام عمر خدمتی را در استان گذرانده بومی همینجاست و از من و شما هم برای خدمت به مردم این استان دغدغه بیشتری دارند. به امید انتخاب افراد شایسته و لایق به عنوان مدیران دستگاه های مختلف و دیدن پیشرفت استان.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.