تاریخ انتشار:۱۳:۰۵ - ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: نویسنده و فرهنگی بازنشسته کهگیلویه و بویراحمد از آموزش و پرورش به عنوان زیربنای موثر در تحول و اقتدار علمی کشور نام برد و گفت: توجه به این مهم زمینه ساز پیشرفت مادی و تعالی معنوی است و روند توسعه جامعه را شتابان می کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نویسنده و فرهنگی بازنشسته کهگیلویه و بویراحمد از آموزش و پرورش به عنوان زیربنای موثر در تحول و اقتدار علمی کشور نام برد و گفت: توجه به این مهم زمینه ساز پیشرفت مادی و تعالی معنوی است و روند توسعه جامعه را شتابان می کند.

میرزا امراله جهانبین روز چهارشنبه در آیین اهدای سه اثر تالیفی خود به مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: جامعه فرهنگیان جایگاه ویژه ای در بین مردم دارند که تکریم و احترام به شأن و منزلت آنان در جامعه یک ضرورت است.

وی گفت: اگر جامعه ای بخواهد به عزت مادی وسعادت معنوی دست پیدا کند باید آموزش و پرورش را در اولویت برنامه هایش قرار دهد که امیدوارم در دولت سیزدهم  این مهم مورد توجه قرار گیرد.
جهانبین ضمن تبریک به حسنعلی عزتخواه مدیرکل جدید آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار امیدواری کرد: حضور این فرهیخته در راس آموزش وپرورش استان منشا خیر و برکت برای جامعه فرهنگی ودانش آموزی استان باشد و با تدبیر و برنامه ریزی هوشمندانه ایشان شاهد شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برای تعالی و پیشرفت کشور عزیزمان باشیم.
 مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار گفت: پیشکسوتان فرهنگی گنجینه های ارزشمند آموزش و پرورش هستند که تکریم آنها به عنوان یک الگوی بی بدیل برای نسلهای آینده مورد توجه خواهد بود.
عزت خواه با اشاره به سفارش احترام به پیشکسوتان در دین و فرهنگ ما تصریح کرد: میرزا امرالله جهانبین از چهره های خوشنام فرهنگی هستند که در راه تعلیم وتربیت فرزندان این دیار زحمات زیادی کشیده و از اینکه امروز با این کهولت سن به آموزش وپرورش آمده اند مایه دلگرمی و افتخار و در خور تحسین است. 
وی حساسیت بازنشستگان به مسائل آموزش و پرورش را که نشان از دغدغه مندی آنان به آیندگان است مورد تقدیر دانست و گفت: تعلیم و تربیت مسئولیت سنگینی است که بر دوش معلمان و آموزش و پرورش قرار گرفته است که در سرنوشت آینده کشور برای طی کردن مسیر رشد و تعالی  بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
درپایان این دیدار صمیمی میرزا امراله جهانین فرهنگی بازنشسته کهگیلویه و بویراحمد سه جلد کتاب تالیفی خویش را به حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش وپرورش استان اهدا کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار