تاریخ انتشار:۰۷:۳۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
رئیس هیأت اسکی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس هیأت اسکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت کنونی پیست کاکان زیبنده شهر یاسوج نیست.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

خدابخش امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: پیست اسکی یاسوج به عنوان یک ظرفیت گردشگری و توریستی ورزشی در استان مطرح بوده که در ارتفاع 2 هزار و 600 متری از سطح دریا قرار گرفته و دارای طول مفید 600 متر است.

رئیس هیأت اسکی استان عنوان کرد: طول برف این پیست در سال‌های گذشته پنج متر بود، قرار گرفتن در جنوب کشور و در بین استان‌های گرمسیری موجب شده این پیست به لحاظ اکوسیستم در خاورمیانه بی‌نظیر باشد.

وی با اشاره به فراهم بودن زیرساخت‌ها در پیست اسکی کاکان گفت: امکانات این پیست مستهلک و فرسوده شده و در حال حاضر برف‌کوب این پیست فرسوده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه وضعیت کنونی این پیست زیبنده شهر یاسوج نیست، افزود: خرید برف‌کوب، خرید صندلی و تجهیزات بالابر، خرید لوازم ورزشی و محوطه کشی پیست از جمله نیازمندی‌های پیست اسکی یاسوج است.

امیری اضافه کرد: با توجه به کاهش میزان بارش برف خرید سه دستگاه برف‌ساز برای پیست لازم است.

وی خواستار بهسازی و بازسازی خوابگاه‌ این مکان گردشگری شد و افزود: همه ساله خصوصاً در فصل زمستان مسافران و گردشگران زیادی از جنوب کشور برای استفاده از این پیست به استان سفر می‌کنند و همین عامل موجب ضرورت در احداث خوابگاه شده است.

امیری تأمین آب را از دیگر ضروریات این پیست دانست و گفت: مشکل آب آشامیدنی پیست یاسوج هر چه سریع‌تر حل شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.