تاریخ انتشار:۲۰:۲۴ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان های سه گانه سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد از انتصابات مدیریتی این استان در دولت سیزدهم انتقاد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

نادر منتظریان در توئیت خود در کنار عکس نوشته‌ای از شهید مصطفی چمران نوشته است: تحقق شعار "مبارزه با تبعیض و فساد" و "عدالت گرایی" نیازمند مدیران متعهد، متخصص و کارآمد است. در این شرایط حساس، کارگزاران دولت انقلابی در قبال انتخاب هر مدیری مسئولیت سنگینی دارند و در پیشگاه خداوند و مردم پاسخگو خواهند بود".

 مبارزه با تبعیض و فساد، عدالت گرایی، تعهد، تخصص، کارامدی و پاسخگویی کلید واژه‌ای مهم این توئیت هستند که به نظر می‌رسد نادر منتظریان با تاکید بر آنها تلاش کرده شعارهای دولت و مجلس انقلابی را به مسئولان استانی و نمایندگان یادآوری کند و نسبت به عبور از این اصول و عواقب آن برای استان هشدار دهد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.