تاریخ انتشار:۱۲:۰۵ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
در ادامه مسابقات هندبال نوجوانان کشور؛
عصر دنا: تیم‌های فراز بام (الف)دهدشت ،نفت و گاز گچساران از کهگیلویه و بویراحمد مقتدرانه حریفان خود را شکست دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در دومین روز از مسابقات هندبال نوجوانان کشور تیم فراز بام خاییز (الف) دهدشت از کهگیلویه و بویراحمد و مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات با نتیجه قاطع ۳۱ به ۱۱ تیم ستارگان دشتستان نماینده استان بوشهر را شکست داد و دومین پیروزی پیاپی خود را جشن گرفت.
در دیگر بازی این مسابقات تیم نفت و گاز گچساران دیگر نماینده کهگیلویه و بویراحمد و میزبان این مسابقات هم در دیداری پرگل با نتیجه ۲۷ بر ۸ تیم دیارکهن جیرفت نماینده استان کرمان را مغلوب کرد و به دومین پیروزی پی در پی خود در این مسابقات دست یافت.
تیم ذوب آهن نماینده استان اصفهان و مدعی قهرمانی این مسابقات هم با نتیجه ۲۱ به ۱۵ هیات کرمانشاه را شکست داد و در دیگر دیدار، بازی مهرپویان شهرکرد با سپاهان نوین با تساوی ۱۸به ۱۸ به پایان رسید‌.
در دیگر دیدارهای این مسابقات تیم پاس ناجای استان قم ۲۳ بر ۱۷ تیم مس کرمان را مغلوب کرد، پارس شهرکرد با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ تیم شهید شاملی کازرون نماینده استان فارس را از سد راه برداشت، زغال سنگ طبس نماینده استان خراسان جنوبی ۳۱ بر ۱۹ فرازبام خائیز (ب) دهدشت را شکست داد، سنگ آهن بافق ۲۲ بر ۹ آکادمی آذربایجان را مغلوب کرد، و تیم فولاد سپاهان اصفهان با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ بر تیم قصر نشاط مهرپویان بهبهان  نماینده استان خوزستان غالب شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.