تاریخ انتشار:۱۱:۵۸ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: سرپرست محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از رفع تصرف ۱۰ هزار متر مربع اراضی زیست محیطی دنا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی خبری مبنی بر تصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در محدوده پارک ملی و منطقه حفاظت شده دنا ماموران یگان حفاظت  ضمن حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند.

جاودان خرد گفت: بررسی های میدانی و کارشناسی نشان می داد که حدود 10 هزار متر مربع از اراضی منابع ملی توسط افراد سود جو تصرف و بادام کاری شده است .

جاودان خرد افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی، نسبت به رفع تصرف از اراضی مذکور اقدام کردند. 

سرپرست حفاظت محیط زیست در ادامه گفت:  با شناسایی مناطق حساس و اولویت بندی ، یگان حفاظت در شهرستانها اقدام به گشت زنی مرتب و مراقبت های منظم و دوره ای را در مناطق مختلف انجام می دهند و در برخورد با سود جویان مطابق قانون عمل خواهند کرد.

 جاودان خرد  با اشاره به اینکه فرهنگ سازی و آموزش از عوامل مهم در پاسداشت انفال و عرصه های منابع ملی  به شمار می روند گفت:  معتقدیم تنها راه حفاظت و صیانت از امانت نسل های آتی،  فرهنگ سازی بوده و استفاده از قوه قهریه آخرین راه در برخورد با متخلفین محسوب می شود. 

سرپرست حفاظت محیط زیست استان ضمن تشکر از همراهی و همکاری خوب مراجع قضایی و انتظامی با محیط زیست استان گفت : با توجه به سیاست این اداره کل در حفاظت مشارکتی ، معتقدیم مردم در حراست از منابع ملی  نقش بسیار  مهمی دارند. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین