تاریخ انتشار:۰۷:۳۶ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار بویراحمد نحوه حضور دانش‌آموزان بر سر کلاس‌‌های درس را در این هفته توضیح داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): دانش‌آموزان بویراحمدی از این هفته چگونه به مدرسه می‌روند؟

شهرام مهدوی مطلق در خصوص فعالیت مدارس شهرستان بویراحمد در هفته پیش رو اظهار کرد: مدارس روستایی کماکان مانند هفته‌های قبل برقرار بوده و آموزش در آنها به صورت حضوری است.

فرماندار شهرستان بویراحمد به فعالیت مدارس حوزه شهر اشاره کرد و گفت: مدارس حوزه شهر در صورتی که تعداد دانش‌آموزان کلاس‌ها ۲۰ نفر به بالا باشند به صورت زوج و فرد فعالیت خواهد کرد به این صورت که عده‌ای از دانش آموزان آن کلاس در یک روز و عده‌ای دیگر روز دیگر در کلاس‌ درس حضور خواهند داشت.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد ادامه داد: همچنین اگر مدارسی احساس کنند که آموزش حضوری در آنها به دلیل شیوع بیماری غیر ممکن است می‌توانند به صورت غیرحضوری آموزش دهند و حتماً با آموزش و پرورش شهرستان هماهنگی لازم را داشته باشند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین