تاریخ انتشار:۰۷:۳۳ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
امام جمعه یاسوج:
عصر دنا: امام جمعه شهر یاسوج علت حمله روسیه به اوکراین را دسیسه‌های اروپا و آمریکا در منطقه عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
امام جمعه شهر یاسوج در خطبه‌های نماز این هفته، خود همه نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات توصیه کرد و گفت: روز مبعث پیامبر (ص) را در پیش رو داریم که در این رابطه امام موسی کاظم (ع) می‌فرماید: خداوند به مردم دو حجت ظاهری یعنی پیامبران و حجت باطنی یعنی عقل را داد، که این‌ها راه‌های هدایت بشریت هستند.
آیت الله سید نصیر حسینی با بیان اینکه پیامبران الهی دارای فضائل اخلاقی زیادی بودند، بیان کرد: پیامبران هیچ گاه به دنبال منافع شخصی نبودند و اگر کسی بخواهد به آن‌ها پشت کند بداند عذاب جهنم در انتظار آن‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش علت حمله کشور روسیه به اوکراین را دسیسه‌های آمریکا و اروپا و فتنه انگیزی آن‌ها عنوان کرد و گفت: هر کشوری که با آمریکا و اروپا مخالفت کند، هر گونه اقدامی می‌توانند بر علیه آن انجام خواهند داد که نمونه آن حتی کشور خودمان است.
آیت الله حسینی با بیان اینکه حمله صدام به کشور و ترور ۱۷ هزار نفر را نتیجه چراغ سبز آمریکا و اروپا دانست و ادامه داد: وقتی که این افراد شهید می‌شدند آمریکا و سازمان ملل نه تنها مخالفتی نمی‌کردند بلکه حتی خوشحال بودند.

وی با بیان اینکه آمریکا علیه کشور‌های آزاده هر اقدام خصمانه را انجام می‌دهد، افزود: مقصر اصلی بحران کنونی در کشور اوکراین، آمریکا است.
امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه جمهوری اسلامی مخالف هر گونه جنگ است، یادآور شد: به کشور‌های منطقه هشدار می‌دهیم که نمی‌توانیم حضور کشور جعلی و کودک کش رژیم صهونیستی و آمریکا را تحمل کنیم.

آیت الله حسینی به قانون منع حجاب در کشور‌های اروپایی و هند نیز اشاره داشت و گفت: این‌ها مدعی حقوق بشر هستند، اما از ورود زنان و دختران با حجاب به دانشگاه‌ها و حتی ادارت جلوگیری می‌کنند، مگر حجاب چه مشکلی برای شما ایجاد می‌کند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین