تاریخ انتشار:۰۷:۳۳ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: با جان باختن ۲ بیمار مبتلا به کرونا، شمار جانباختگان در استان کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۷۱ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید ۱۹ استان به هزار و ۷۱ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه دو هم استانی طی ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داد.
دکتر محمد غلام نژاد افزود: هم اکنون ۱۷۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۸۳ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۱۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۹ هزار و ۶۷۴ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
غلام نژاد اضافه کرد: از ۴۸۶ نمونه پی سی آر و رپید تست دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان دریافت شده که حدود ۵۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه بود.

دکتر غلام نژاد بیان کرد: با توجه به ماهیت این بیماری، تکمیل واکسیناسیون، رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، حفاظت فردی و استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات ضروری است.
وی افزود: ۶ شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی است که ممکن است در ایام نوروز وضعیت نیز بدتر شود.
برچسب ها: پیام تسلیت
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین