تاریخ انتشار:۱۱:۲۴ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: کارگران شهرداری یاسوج از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستند مشکل تأخیر در پرداخت ۵ ماهه حقوقشان پیگیری شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
یکی از این کارگران گفت: نیرو‌های پاکبان شهرداری یاسوج حدود ۲۰۰ نفر هستند که در شیفت‌های مختلف روز و شب مشغول به کار هستند.
وی افزود: این کارگران آخرین پرداختی خود را در مهرماه ۱۴۰۰ دریافت کرده اند و با وجود تأخیر در پرداختی و نارضایتی، به دلیل بیکاری وسیع و طلبکاری ماه‌های زیادی از حقوق و بیمه خود از شهرداری، نمی‌توانند همین شغل را هم رها کنند و به سراغ شغل دیگری بروند.
دیگری هم با بیان اینکه پیمانکار حقوق و مزایای ما را به یغما می‌برد و شهردار هم جوابگو نیست گفت: این کارگران که هر کدام بین ۱۰، ۱۵ و ۲۰ سال سابقه کار دارند می‌گویند حدود ۵ یا ۱۰ سال حق بیمه خود را دریافت نکرده اند.
یکی دیگر از این کارگران گفت: نوعی تبعیض میان کارگران در شهرداری قائل می‌شوند، پیمانکار حقوق و مزایا، عیدی و سنوات ما را برده است.
این کارگر افزود: به طور کامل بین نیرو‌های شرکتی و خدماتی تبعیض وجود دارد، تا زمانی که تبدیل وضعیت نشویم و نظام پیمانکاری برچیده نشود مشکل ما رفع نمی‌شود.
 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین