تاریخ انتشار:۱۱:۱۷ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: طرح گاز رسانی به ۶۰ روستا در بخش‌های دیشموک و چاروسا در دست اجرا است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه از گازرسانی به ۶۰ روستای بخش دیشموک و چاروسا خبر داد.
یداللهی اعتبار این طرح گازرسانی را ۸۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این طرح از دهم دی ماه امسال شروع شده و هم اکنون در حال شبکه گذاری روستا‌های شوتاور، درغک، اسفندان، رودایک و مازه فرج است.

وی با بیان اینکه تاکنون در این طرح گازرسانی ۱۰ کیلومتر شبکه گذاری اجرا شده است افزود: در این طرح گازرسانی حدود ۳۲ روستای بخش دیشموک گازدار می‌شوند که امید است هر چه سریعتر این روستا‌ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه اضافه کرد: پیش بینی می‌شود این طرح گازرسانی طی ۱۸ ماه آینده تکمیل و این ۶۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

رئیس شرکت گاز ناحیه کهگیلویه با اشاره به ضرورت رفع معارضات برای پیشبرد طرح توسط مسئولان محلی گفت: از همکاری‌ فرماندار کهگیلویه، بخشداران و ائمه جمعه دیشموک و چاروسا که در رفع معارضات همکاری داشتند قدردانی می‌شود.

صفا حبیبی فر بخشدار دیشموک با اشاره به خدمات دهی نظام اسلامی به روستا‌ها و گازرسانی گفت: روستا‌های بدون گاز در بخش دیشموک در فصل سرما برای تهیه و تامین سیلندر گاز و نفت سفید دچار مشکل می‌شوند که با اجرای که این طرح مشکلات مربوط به سوخت رسانی را برای همیشه رفع می‌ شود.
حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک هم با اشاره به ضرورت همکاری مردم در اجرای این طرح گاز رسانی گفت: مردم روستا‌های بدون گاز هر چه بیشتر با شرکت گاز برای رفع معارضات همکاری کنند تا روند طرح به خوبی اجرا شود. 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین