تاریخ انتشار:۱۱:۱۶ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد برای معرفی فعالیت‌های علمی آموزشی و پرورشی با آموزش و پرورش همکاری می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر کل صدا و سیمای این استان در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: معلمان مبدا تحولات در جامعه هستند و صدا و سیما ظرفیتی برای معرفی معلمان خلاق، دانش آموزان نمونه و کارآفرین است.
امیر رئوف افزود: صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد همواره در تهیه گزارش‌های خبری و سایر برنامه‌های تولیدی یک نگاه حمایتی دارد و در این خصوص آماده همکاری با آموزش و پرورش برای معرفی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پرورشی فرهنگیان و دانش آموزان هستیم.
آقای رئوف با بیان اینکه نگاه به آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه سرمایه‌ای در مقوله تعلیم وتربیت همه جانبه ودر راستای توسعه و تعالی کشور است اضافه کرد: صدا وسیما اهتمام ویژه‌ای به پوشش خبری و انعکاس تلاش‌های آموزش و پرورش در قاب تلویزیون و امواج رادیویی دارد.
وی با بیان اینکه صدا وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های تولید محتوای خبری، رادیویی، موسیقی، شعر و سرود در زمره مراکز برتر کشور است ادامه داد: آماده ایم با استفاده از ظرفیت رسانه صدای آموزش وپرورش را در موضوعات مختلف در سطح استانی و ملی منعکس نماییم.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت آموزش دانش آموزان در دوران کرونایی گفت: با توجه به شرایط کرونایی و آسیب‌هایی که به واسطه آموزش مجازی جامعه هدف آموزش و پرورش داشته، نیازمند یک نگاه تحولی برای جبران عقب ماندگی‌های دانش آموزان هستیم.
آقای رئوف با تاکید بر اینکه ارتباط معلمان با دانش آموزان در شرایط کرونایی باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد بیان کرد: هرچند شبکه آموزش و شبکه ۴ سیما به آموزش مجازی اختصاص داده شده، ولی در استان آمادگی داریم این آموزش‌های مجازی در رادیو و تلویزیون برای پایه‌های تحصیلی که نیاز باشد همکاری نماییم.
وی افزود: برای تولید وپخش برنامه‌های مشارکتی رادیویی و تلویزیونی مستقل آماده همکاری با آموزش و پرورش هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار نیز از همکاری و تعامل خوب صدا و سیمای مرکز استان با آموزش و پرورش تقدیر کرد و  گفت: صدا و سیما یکی از ظرفیت‌های مهمی است که آموزش و پرورش می‌تواند در پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت از آن بهرمند شود.
حسنعلی عزت خواه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همکار فرهنگی و خبرنگار خلاق و نیک اندیش مرحوم سید حمدالله خواهش نیک افزود: صدا و سیما و آموزش و پرورش به عنوان دو نهاد مهم فرهنگی و تاثیر گذار در نظام اسلامی رسالت مهمی بر عهده دارند که با تعامل و هم افزایی می‌توانند در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی مفید و موثر باشند.
عزت خواه با بیان اینکه باوجود تنوع رسانه‌ها و فضای مجازی خوشبختانه صدا و سیما به عنوان قابل اعتماد‌ترین رسانه در کشور برای مردم است اضافه کرد: بگفته امام راحل صدا و سیما یک دانشگاه بزرگ است که به عنوان یک دستگاه فرهنگی، مرجع و فراگیر می‌تواند همواره جریان ساز و اثرگذار باشد.
وی حضور چهره‌ای متخصص، دلسوز و انقلابی در راس صدا و سیمای استان را منشا خیر و اثر دانست و اظهار امیدواری کرد: در این دوران مدیریتی شاهد اوج شکوفایی صدا و سیما در جذب مخاطب و آگاهی بخشی به جامعه در عرصه‌های مختلف برای پیشرفت کهگیلویه وبویراحمد باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، به بیان اهمیت آموزش و پرورش و انتظارت جامعه از دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد وگفت: آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد حاکمیتی و بسیار مهم با برخورداری از طیف وسیع و متنوع جامعه هدف خود می‌تواند در راستای آموزش مهارت‌های تربیتی و تبیین سبک زندگی ایرانی، اسلامی تعامل سازنده‌ای با صدا و سیمای استان داشته باشد.
وی بهره گیری از توانمندی و گستره فعالیت صدا و سیما در بخش‌های مختلف خبری و تولیدی را برای رسیدن به اهداف بلند تعلیم و تربیت را یادآور شد افزود: انعکاس فعالیت‌های آموزش و پرورش و خدمات ارائه شده به مردم از طریق رسانه ملی با عنوان بازوی توانمند تعلیم و تربیت در ارتقاء سطح آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است.
عزتخواه رسالت آموزش وپرورش راتربیت انسان عنوان کرد وگفت: بدون همکاری ومشارکت مردم و سایر دستگاه‌ها بویژه صدا و سیما به عنوان رسانه ملی تحقق اهداف آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.
وی افزود: در آموزش و پرورش آمادگی داریم ایده‌های ناب تربیتی و آموزشی را از جانب جامعه بزرگ معلمان، دانش آموزان و اولیاء در اختیار برنامه سازان صدا و سیما قرار دهیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین