تاریخ انتشار:۱۱:۱۵ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: خبر تجمع پیمانکاران شرکت آبفای کهگیلویه و بویراحمد برای مطالباتشان و مسدود کردن ورودی این شرکت به وسیله آنها کذب محض است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

روابط عمومی شرکت آبفای استان در پاسخ به انتشار خبری مبنی بر تجمع پیماکاران این شرکت برای دریافت مطالباتشان و مسدود شدن درب ورودی این شرکت برای ساعتی به وسیله برخی پایگاههای محلی واکنش نشان داد.

بنا به این گزارش مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص توقف یکدستگاه جرثقیل در مقابل درب ورودی شرکت آبفا و مسدود شدن درب ستاد گفت: ساعت ۱۲ ظهر امروز درب ورودی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برای ساعتی مسدود شد.
علی محمد غریبی افزود: علیرغم مطالب کذب منتشر شده با عناوینی همچون "کارد به استخوان رسید، اعتراض رانندگان جرثقیل آبفا به عدم پرداخت حقوق " و "پیمانکاران طلبکار درب شرکت آبفا را بستند یا پول می‌دهید یا در باز نمیشود" و نسبت دادن آن به رانندگان زحمتکش شرکت آبفا یا پیمانکاران شریف، این اقدام نه از سوی پیمانکاران، نه از طرف کارکنان شرکتی و نه از طرف رانندگان نجیب آبفا صورت نپذیرفته است.

وی گفت: این اقدام به وسیله یکی از طلبکاران که مالک شخصی یکدستگاه جرثقیل است و هیچ گونه رابطه کارگری و کارفرمایی یا رابطه پیمانکاری و کارفرمایی با شرکت آبفا نداشته، ولی بعضا آبفا در انجام امور همچون تعویض الکتروپمپ‌ها با او کار می‌کرد صورت پذیرفت.

غریبی ادامه داد: در کمترین زمان با ورود حوزه‌های امور حقوقی و حراست و امور محرمانه شرکت، موضوع به پلیس منعکس و بدون اتلاف وقت، مأمورین پلیس ۱۱۰ در محل حاضر و به صورتجلسه و اتخاذ تدابیر قانونی اقدام کردند، ضمن آنکه آبفا یکدستگاه جرثقیل سنگین وزن را در محل حاضر تا چنانچه مسئولین انتظامی و قضایی دستور و تدابیری مبنی بر جابجایی وسیله سد معبر نموده داشته باشند مقتدرانه و در کمترین زمان ممکن در اجرای دستور مسئولین امر جامه عمل بپوشانند.
وی بیان داشت: در پی لزوم بررسی راهکار‌های پرداخت اسناد و فاکتور‌های ارائه شده از طرف شخص مورد نظر و دستور مسئولین امر در شرکت آبفا برای روشن شدن نحوه همکاری و انجام کار با جرثقیل و شفافیت و تدابیر لازم در نحوه ارتباط کاری ایشان و اتخاذ تصمیم قانونی در نحوه پرداخت، لذا پرداخت بخشی از مطالبات فرد مورد نظر با تأخیر مواجه شده که در این راستا رعایت اصل دقت و صحت در مقابل سرعت برای انجام کار حسابداری و عملیات مالی لازم و ضروری به نظر می‌رسد.
سخنگوی شرکت آبفا استان در خصوص هویت و رابطه کاری فاعل این حادثه با آبفا اظهار داشت: پیمانکاران آبفا هیچ نقشی در این ماجرا نداشته ضمن آنکه نه راننده جرثقیل سد معبر نموده از نیروی شرکت آبفا بوده، نه مالک جرثقیل و موضوع نگران کننده امروز با مطالبات نیرو‌های شرکتی آبفا نیز صحت نداشته و هیچ ارتباطی نیز ندارد و لحاظ نمودن ۴ ماه تأخیر در پرداخت حق و حقوق کارکنان شرکتی نیز کذب محض است.
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: متأسفانه برخی شبه رسانه‌های مغرض همچون سایت افتونیوز با غرض ورزی و به دلیل عدم صداقت دیرینه در نشر واقعیات و اخبار و حتی بدون پرسش و تأمل به موضوع، فرد یا افرادی که اقدام به متوقف کردن جرثقیل جلوی درب ورودی شرکت آبفا استان نموده اند را به دروغ رانندگان جرثقیل شرکت آبفا استان قلمداد و در ادامه بر اساس آن داستان سرایی و سناریو سازی نموده اند که این نحوه شایعه سازی، دروغ پراکنی و شگرد فریبکارانه در اطلاع رسانی بدون تردید خدشه و ضربه بر استوانه آبرویی و پیکره و جایگاه رفیع رسانه و اصحاب متعهد رسانه بوده و ترویج و استمرار آن ضربه سهمگین به منزلت اصحاب رسانه و اعتماد عمومی به آن بوده و اطلاع رسانی را نزد افکار عمومی به چالش می‌کشد.
وی یادآوری کرد: دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان ضمن موظف بودن پاسخ گویی به افکار عمومی بر اساس واقعیت، صداقت و اصل احترام متقابل و بویژه همکاری شفاف با تمامی اصحاب رسانه، نگارندگان خبر و پایگاه‌های خبری- تحلیلی و خبرگزاری‌ها در حوزه‌های آب و فاضلاب در سراسر استان و خارج از استان، موضوعات کذب مطرح شده و اخبار منتشره را تکذیب و طرح دعوی نزد مراجع قضایی را برای خود محفوظ می‌داند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین