تاریخ انتشار:۱۱:۱۰ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویانی که تاکنون اطلاعات آن‌ها ثبت نشده است برای ثبت نام سریع تر اقدام کنند .
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مددجویانی که تاکنون اطلاعات آن‌ها ثبت نشده است برای ثبت نام به سامانه "سها" به نشانه اینترنتی soha.emdad.ir مراجعه کنند.

او گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و با رعایت الگوی مصرف از این پس قبوض آب، برق و گاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) رایگان می‌شود.

مبشری گفت: این ابلاغیه از سوی دولت به کمیته امداد امام خمینی(ره) ارسال و از یک ماه پیش اطلاعیه ای مبنی بر ارائه شماره اشتراک آب، برق و گاز به مددکاران این نهاد صادر شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۶ هزار مددجو شماره اشتراک خود را به مددکاران تحویل داده اند گفت: مددجویانی که تاکنون موفق به ثبت شماره اشتراک خود نشده اند می توانند از طریق ارائه اطلاعات به مددکار مربوطه و یا با مراجعه به سامانه امداد هوشمند به آدرس ttp://soha.emdad.ir اطلاعات را وارد و از این مزایا بهره مند شوند.

او گفت: همچنین خانوارهای تحت حمایت می‌توانند کدهای اشتراک قبوض آب، برق و گاز را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهند تا در سامانه "سها" ثبت شود.

مبشری گفت: امیدوارم تا پایان امسال تمامی خانوار های تحت پوشش کمیته امداد در سراسر استان را پالایش کنیم و شماره اشتراک آن ها را اخذ و تحویل شرکت های خدمات رسان بدهیم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین