تاریخ انتشار:۱۱:۰۷ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کرونایی جان باخت و آمار جان باختگان استان به ۱۰۶۴ نفر رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محمد غلام‌نژاد، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج امروز، چهارم اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۸۵ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۹۴ نفر مبتلای قطعی و ۱۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی افزود: تعداد بهبودیافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه‌وبویراحمد تاکنون ۸۸ هزارو ۷۰۲ مورد گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: از ۵۹۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های یاسوج و دهدشت، حدود ۵۵ درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران هستند.

غلام‌نژاد بیان کرد: از مردم شریف استان تقاضا داریم در این شرایط بحرانی و خطرناک از ترددهای غیرضروری در مکان‌های شلوغ، مراکز بهداشتی و درمانی، بازارها و بانک‌ها خودداری و با صبر و تحمل در این روزها، از اتفاق‌های ناگوار برای خانواده و جامعه جلوگیری کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین