تاریخ انتشار:۱۱:۰۴ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: سازمان بازرسی با برگزاری جلسه به ترک فعل مدیران ادارات در خصوص فضای سبز و مبلمان شهری ورود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جلسه بررسی وضعیت سیما و منظر شهر یاسوج با حضور بازرس کل استان و هیات بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد، شهردار، نماینده شورای شهر و مسئول فضای سبز و مدیریت حفاری شهرداری یاسوج برگزار شد.

محمدمهدی صالحی بازرس کل استان در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش فضای سبز و مبلمان شهری در کیفیت زندگی شهروندان، گفت : زیبا سازی و مبلمان شهری از اجزای ضروری و جدایی ناپذیر شهرها است‌

وی عنوان کرد: با گسترش فزاینده شهرنشینی و افزایش جمعیت شهرنشین این مهم جز با تلاش و همت شبانه روزی دستگاه‌های متولی از جمله شهرداری و شورای شهر محقق نمی‌شود.

 صالحی افزود: انسان فطرت زیبا را دوست دارد و این زیبایی تاثیر مثبتی بر روان انسان می‌گذارد، بنابراین جهت توسعه و زیبا سازی شهر از لحاظ امکانات تفریحی، زیبا سازی و مبلمان شهری باید حرکتی تحولی ایجاد شود.

وی ادامه داد: در راستای حقوق شهروندی با ایجاد تحول در مبلمان شهری هم شهروندان از این شهر که از لحاظ جغرافیایی از نعمت های خدادادی و پتانسیل بالایی برخوردار است نهایت استفاده و لذت را می برند ، هم سیمای خوبی برای میهمانان و گردشگرانی می‌باشد که به این شهر مسافرت می‌کنند.

صالحی با بیان اینکه هیات بازرسان بازرسی کل استان طی بازدیدی سرزده از شهر یاسوج 80 نقطه آسیب دیده شهر را مورد بررسی قرارداده اظهار داشت: ضمن تذکر به متولیان امر باید هر چه سریعتر بازسازی و بهسازی مناطق مورد نظر در دستورکار دستگاه‌های متولی قرار بگیرد.

شهردار یاسوج نیز در این جلسه ، ضمن توضیحاتی در خصوص مشکلات مربوط به شهرداری‌ها از جمله عدم همکاری و تعامل تعداد‌ی از دستگاهها و بدهی برخی از آنان به شهرداری، گفت : ضمن تأیید ایرادت مشاهده شده مرتبط با وظایف شهرداری ، با توجه به اعتبارات و امکانات موجود، به صورت ویژه در  2مرحله ،مرحله اول تا پایان اسفندماه سال جاری و مرحله دوم تا پایان خردادماه سال آینده اقدامات اصلاحی ، انجام خواهد شد .

برپایه این گزارش؛ جلسه بررسی وضعیت سیما و منظر شهر یاسوج با هدف ساماندهی مناسب ورودی‌های شهر ، المان‌های شهری، توجه به بناهای نیمه کاره ، فضاهای رها شده ، تابلوهای تبلیغاتی، وضعیت نامناسب نظافت شهری ، لزوم نظارت کافی و مستمر بر فضای سبز شهری ، رعایت حقوق شهروندی و تصاویری که از 80نقطه آسیب دیده شهر به صورت پاور پوینت در معرض دید حاضرین در جلسه قرار گرفت، برگزار شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.