تاریخ انتشار:۱۴:۱۷ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: یادواره شهیدان جشان زاده و رونمایی از کتاب زندگی نامه و خاطرات این ۳ شهید والا مقام در بهمئی برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرمانده سپاه فتح این استان در این مراسم گفت: شهدای گلگون کفن این شهرستان با نهادینه کردن اندیشه و تفکر الهی بهترین و ارزشمند‌ترین سرمایه و گوهر وجودشان را در راه خداوند متعال فدا کردند تا دست دشمنان به وطن ما نرسد.
سردار حمید خرمدل افزود: جوانان کشور باید با تاسی از رفتار شهدا و با فعالیت چشمگیر و خستگی ناپذیر در جبهه فرهنگی و هوشیاری کامل، مراقب توطئه دشمنان باشند و دسیسه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

وی یکی از مهم‌ترین ضروریاتِ پیش رویِ موفقیت در مقابله با دشمنان را، اهتمام همگانی در عرصه جهاد تبیین ذکر کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اخیراً به طور خاص بر اهمیت و ضرورت توجه به جهاد تبیین تأکید فرموده اند و ما باید در این زمینه با برنامه ریزی دقیق، هوشمند و به روز به تحقق اهداف کلان انقلاب اسلامی ایران کمک کنیم.
 
فرمانده سپاه فتح استان با اشاره به اینکه امنیت و آرامش کشور مدیون خون پاک این عزیزان است، ادامه داد: شهدا، درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند و برگزاری یادواره‌های آنان، یکی از اساسی‌ترین ابزار‌های ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است.
با حضور فرمانده سپاه فتح استان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از کتاب (راه سبز) با عنوان زندگی نامه و خاطرات شهیدان جشان زاده که توسط حمدالله مبشری برادر شهیدان جشان زاده، فرماندار اسبق شهرستان بهمئی و مدیرکل اسبق سیاسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد گردآوری و نوشته شده بود رونمایی شد.
 
روحانی شهید محمدرضا جشان زاده، در سوم اسفند ۱۳۴۶ در منطقه ممبی شهرستان بهمئی چشم به جهان گشود و در دوم مهر ۱۳۶۳ در جزیره مجنون و عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و گلزار مطهر این شهید در روستای شاهزیار واقع شده است.

دانشجوی شهید رمضان جشان زاده، در دوم اردیبهشت ۱۳۴۳ متولد شد و اول اسفند ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت، منطقه فاو به شهادت رسید و گلزار مطهر این شهید در روستای پشتاوه از توابع شهرستان بهمئی قرار دارد.

شهید نورمحمد جشان زاده، متولد سوم اسفند ۱۳۴۳، در بیست و هشتم اردیبهشت سال ۱۳۶۲ در عملیات شهری مهاباد به درجه رفیع شهادت رسید.
گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین