تاریخ انتشار:۱۳:۴۴ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقرسانی به ۱۲ روستای این استان خبرداد و اظهارداشت: پروژه برق‌رسانی به ۱۲ روستای فاقد برق در این استان به میمنت چهل و سومین پیروزی شکوهمند انقلاب با اعتباری بیش از ۱۱۲ میلیارد ریال معادل ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

جمال معتمدی زاده با اشاره به اقدامات قابل توجه در حوزه برق رسانی روستایی در سال جاری از سوی شرکت توزیع برق استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: این ۱۲ روستا با ۱۶۷ خانوار اغلب در مناطق بسیار سخت گذر بوده که به دلیل قرار گرفتن در مسیر‌های سخت گذر و نداشتن کُدروستایی تاکنون از نعمت برق بی بهره بودند.

وی افزود: از آنجا که یکی از مهمترین برنامه‌های توسعه‌ای صنعت برق در سال جاری برق رسانی به مناطق بدون برق است، خوشبختانه با تلاش این شرکت، مردم ۱۲ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد در شش شهرستان استان از روشنایی برق بهره‌مند شدند.

معتمدی زاده گفت: روستا‌های چرخ مورشله دیلگون، دم دیلگون، بن ریز زی زی، دره جوجق طلعه زار رون، ده چاتی، ازجونک، لااسپید، مرزنگون، چرو، نیاب آب کنارو، پاراه شیخ سرکه و لپ لپو روستا‌هایی هستند که تا امروز فاقد برق بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این پروژه‌ها به منظور خدمات بهتر به مشترکین انجام شده‌اند، یادآورشد: این طرح‌ها در قالب ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، حدود شش کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۲۴ ترانسفورماتور در حوزه احداث، توسعه، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق روستایی اجرایی و به بهره برداری رسید.

معتمدی زاده افزود: این روستا‌ها در شهرستان بویراحمد چهار روستا، چُرام چهار روستا، کهگیلویه یک روستا، بهمئی یک روستا، مارگون یک روستا و باشت یک روستا قراردارند.

به گزارش عصر دنا، بیش ازهزار و ۸۰۰ روستای دارای سکنه دارد که تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار دارای کُد روستایی در این استان از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.
شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۷۵ هزار مشترک برق است که از این تعداد ۲۲ درصد معادل ۶۰ هزار اشتراک روستایی هستند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.