تاریخ انتشار:۰۸:۴۴ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: نماینده هشت ساله اصولگرایان در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی در مطلبی با عنوان "مُدعیان انقلابی" به دولتمردان سیزدهم هُشدار داده است که بفکر رفاه و معیشت مردم باشند نه زورآزمایی برای پُست ها و فراموش کردن معیشت و مهار تورم را
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سیدعلی محمد بزرگواری " در پیامی با عنوان " مُدعیان انقلابی " نوشت: آیا می‌دانید کسری بودجه فقط برای بازنشستگان چقدر است؟ آیا می‌دانید نقدینگی کشور چقدر است؟ آیا می‌دانید تورم و وضعیت معیشت مردم به کجا رسیده است؟ "

این نماینده مجلس در ادامه پیام خود با طرح این سوال که "چرا حواس تان جمع نیست و خود را به تغافُل زده اید و این چنین برای تصاحب پُست‌ها وزن کشی می‌کنید و هدف اصلی را که معیشت مردم و مهار تورم بود فراموش کرده اید؟ "

بزرگواری در پایان پیام خود این چنین آورده: " آیا می‌دانید که با این شیوه زورآزمایی، تمام پیشرفت‌های جمعهوری اسلامی را نابود خواهید کرد و یک وقت از خواب غفلت بیدار خواهید شد که نه از تاک نشان بود و نه از تاک نشان. "
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین