تاریخ انتشار:۰۷:۱۳ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ درصد قتل‌ها در این استان منشأ خانوادگی دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار کیقباد مصطفایی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت: با زحمات مجموعه دستگاه‌های امنیتی در کشور شاهد امنیت پایدار و مطلوب هستیم استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به تاسی از کشور امنیت خوبی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شاخصه‌های امنیتی نسبت به میانگین کشوری وضعیت مطلوبتری داریم.

وی در تشریح عملکرد نیروی انتظامی تصریح کرد: در وقوع سرقت 25 استان کشور از لحاظ فراوانی بالاتر از ما قرار دارند.

سردار مصطفایی از درگیری و نزاع به عنوان زنگ خطر در استان نام برد و افزود: 95 درصد نزاع‌ها در استان فردی و پنج درصد دسته جمعی است.

این مسؤول گفت: در جرایم خشن در استان هیچ متهمی نتوانست از چنگال عدالت رهایی پیدا کند و در کمترین زمان ممکن دستگیر و به محکمه عدالت سپرده شدند.

وی از کاهش هفت درصدی وقوع قتل در استان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: نسبت به میانگین کشوری اما آمار بالاتر است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۰ درصد قتل‌های رخ داده در استان منشا خانوادگی داشته است می‌طلبد در بعد فرهنگی اقدامات موثرتری انجام بگیرد.

وی، فراوانی اسلحه و مهمات و تیراندازی در مراسم‌ها را یکی از تهدیدهایی که استان را هدف قرار می‌دهد دانست و افزود: طی 11 ماه امسال افزون بر ۱۱۰۰قبضه سلاح غیر مجاز کشف و از دست افراد خارج شد.

این مقام انتظامی گفت: نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش اهتمام ویژه‌ای در استان دارد از زمان ایجاد قرارگاه مقابله با اراذل  501 نفر که تعدادی شناسنامه‌دار هستند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

برچسب ها: کیقباد مصطفایی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.