تاریخ انتشار:۰۷:۱۱ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: سرهنگ محمد موسوی به عنوان فرمانده جدید شهرستان کهگیلویه معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

طی مراسمی با حضور امام جمعه دهدشت، فرماندار، فرمانده انتظامی استان و مسؤولان نظامی و انتظامی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان معرفی شد.

جهان دیماز در این مراسم اظهار داشت: هر عملکردی حاصل شد نتیجه زحمات همکارانم بود و خودم را قدردان شما همکاران عزیز می‌دانم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی کهگیلویه تصریح کرد: همیشه در انتصابات شایسته‌سالاری را لحاظ کردم و بر خلاف ادعای دیگران هیچ گاه بر اساس قوم‌گرایی تصمیمی نگرفتم.

وی عنوان کرد: فرزندان استان و شهرستان توانمند هستند و انتظار داریم در راستای مسئولیت و خدمت به مردم از ظرفیت این عزیزان استفاده شود.

این مقام انتظامی با قدردانی از تلاش رسانه‌ها یک توصیه به فرمانده جدید نیروی انتظامی و نیز اعضای شورای تأمین شهرستان داشت و گفت: مراقب رسانه‌های نان به نرخ روز خور باشید.

در این مراسم با تکریم و تجلیل از خدمات 32 ساله سرهنگ جهان دیماز، سرهنگ محمد موسوی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه معرفی شد.

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.