تاریخ انتشار:۰۷:۰۹ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ۶۷۲ نمونه آزمایش کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت دریافت شد که حدود ۳۰۰ مورد آن مثبت بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

دکتر محمد غلام نژاد عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین نمونه‌های مثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و کهگیلویه ثبت شده است.

وی افزود: هم اکنون ۱۸۹ بیمار در بیمارستان‌های  کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد  ۱۴ بیمار به علت وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: خوشبختانه در ۲۴ساعت گذشته فوتی نداشتیم و آمار فوتی‌های کرونایی از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون همچنان یک هزارو ۶۰ تن است.

غلام نژاد یادآور شد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون  ۸۸ هزار و ۲۷۰  بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد به همت کادر درمان بهبود یافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه گذشته شاهد افزایش میزان شیوع بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به علت شیوع سویه اُمیکرون و کم شدن میزان رعایت دستور العمل های بهداشتی هستیم.

هم اکنون شهرستان‌های کهگیلویه، گچساران، چرام و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی، شهرستان‌های باشت و لنده در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های دنا، مارگون و بهمئی در وضعیت زرد قرار دارند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین