تاریخ انتشار:۱۳:۳۵ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با معاون فرهنگی سپاه فتح استان گفت: این کنگره استانی برای معرفی هرچه بیشتر سردار شهید سلیمانی و زنده نگه داشت یاد و نام آن شهید والامقام و الگوپذیری نسل جوان از حاج قاسم برگزار می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

امین درخشان، از همکاری سپاه فتح استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف تقدیر کرد و افزود: تلاش برای تقویت اجزای اصلی فرهنگ دینی و ملی استان و پاسداشت آن در مقابل فرهنگ غرب، نیازمند طرح مهندسی و نگاه ویژه به حوزه فرهنگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به رویکرد جدید در زمینه فضای مجازی، گفت: با توجه به تأثیرگذاری بسیار بالای فضای مجازی در جامعه، برای تحقق اهداف فرهنگی باید از این ظرفیت به بهترین نحو استفاده شود.

معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های سپاه و همکاری با نهاد‌های فرهنگی تاکید کرد و گفت: همانگونه که در برنامه‌های مختلف فرهنگی همکاری وجود داشته، از این پس نیز شاهد همکاری‌های بیشتر سپاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باشیم.

سردار مثنوی افزود: بخش بسیاری از هویت فرهنگی فعلی حاصل تعامل و ارتباط مردم با فضای مجازی است و استفاده نادرست از فضای مجازی بر هویت فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است.

وی به نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی در مبارزه با جنگ نرم اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ورود به جنگ نرم با هدفگذاری بر روی فرهنگ و عقاید جامعه هدف، سعی دارند مردم را از مسائل هویت دینی دور کنند.

معاون فرهنگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خواستار تشکیل کارگاه آموزشی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بر مبنای توسعه فرهنگی و دینی شد.

برچسب ها: امین درخشان
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.