تاریخ انتشار:۱۲:۰۲ - ۰۸ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: غلامرضا تاجگردون تنها دو هفته بعد از عزلش از سمت مدیرعاملی بیمه سرمد و در روزهای باقی مانده از دولت دوازدهم، در حال انتقام‌گیری از اعضای هیئت مدیره‌ای است که پای حکم عزلش را امضا کرده بودند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

تلاش تاجگردون برای بازگشت به بیمه سرمد و انتقام‌گیری از اعضای هیئت مدیره‌+ سند

 

دو هفته از عزل غلامرضا تاجگردون از سمت مدیرعاملی بیمه سرمد نگذشته است که خبرهای جدیدی پیرامون نماینده حاشیه‌ساز سابق مجلس به گوش می‌رسد.

خبرها حاکی از این است که با معرفی شرکت‌های زیر مجموعه بانک صادرات به عنوان سهامداران اصلی بیمه سرمد و همچنین با تأیید بیمه مرکزی، غلامرضا تاجگردون، یعقوب رشنوادی، احمد فاضلی و پرویز مقدسی در کنار نماینده بخش خصوصی، هیئت مدیره جدید بیمه سرمد را تشکیل خواهند داد. بدین ترتیب تمام اعضای هیأت مدیره فعلی بیمه سرمد و امضا کنندگان صورت جلسه عزل تاجگردون از هیأت مدیره این بیمه حذف خواهند شد.
درواقع می‌توان گفت غلامرضا تاجگردون تنها دو هفته بعد از عزلش از سمت مدیرعاملی بیمه سرمد و در روزهای باقی مانده از دولت دوازدهم، در حال انتقام‌گیری از اعضای هیئت مدیره‌ای است که پای حکم عزلش را امضا کرده بودند.
شنیده‌ها حاکی از آن است که غلامرضا تاجگردون در ترکیب جدید هیئت مدیره بیمه سرمد، بر صندلی رئیس هیئت مدیره خواهد نشست. 
شرکت آرمان اندیشان رستاک سهام دار وابسته به بانک صادرات طی یک نامه به بیمه مرکزی، معرفی نامه مجتبی کاتب را کان لم یکن تلقی کرده است، سایر معرفی نامه های هیأت مدیره هنوز به قوت خود باقی است و شنیده ها حکایت از برگزاری مجمع انتخاب اعضاء هیأت مدیره پیش از موعد طی دو هفته آینده را دارد. 
 
ماجرا زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی که حدود دو دهه در این سمت نقش آفرینی می‌کند، در روند تأیید اعضای جدید هیئت مدیره سرمد رکورد زد و در اقدامی بی‌سابقه کمتر از یک هفته این کار را انجام داده است.
تایید صلاحیت حرفه‌ای غلامرضا تاجگردون و مابقی اعضای جدید هیئت مدیره بیمه سرمد از سوی بیمه مرکزی درحالی است که بارها از سوی مراجع نظارتی، رد صلاحیت و لغو اعتبار شده‌اند که حاکی از عملکرد جزیره‌ای بیمه مرکزی است.
به نظر می‌رسد در روزهای پایانی دولت تدبیر و امید، هنوز هم امید به نقد کردن روابط زنده است. باید دید این تاج و تخت چقدر در دولت جدید ماندگار خواهد بود.
منبع: فارس
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.