تاریخ انتشار:۱۴:۲۳ - ۰۷ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های ۳ ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات‌های ۳ ماهه نخست سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۵۸۴ نفر قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۸ باند فعال در زمینه قاچاق مواد مخدر نیز متلاشی شده است.
 سردار کیقباد مصطفایی افزود: نیروی انتظامی با تقدیم هزاران شهید در امر مبارزه با مواد مخدر به عنوان پرچمدار عرصه مبارزه با این پدیده شوم بوده و در این بین، استان کهگیلویه و بویراحمد هم شهداء زیادی را تقدیم راه مبارزه با مواد مخدر کرده است.

وی با اشاره به کشف دو تن و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۳ ماهه نخست امسال در عملیات‌های پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این عملیات‌ها ۵۸۴ قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر دستگیر، تعداد ۸ باند منهدم و ۸۲ دستگاه خودرو نیز متوقف شده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش انهدام باند و ۲۲ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم افزود: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی هوشمندسازی عملیاتی در این حوزه و خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.

مصطفایی ضمن هشدار به قاچاقچیان مواد مخدر گفت: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی، مراقب و نظاره گر است و با هرگونه رفتار هنجارشکنانه و اقدامات خلاف قانون، برخورد قاطع و قانونی می کند و از خانواده‌ها خواست از همان ابتدا آموزش‌ها و مهارت‌های جرات نه گفتن را به فرزندان خود آموزش دهند.
برچسب ها: مواد مخدر
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین