کد خبر: ۱۷۱۸۲
تاریخ انتشار:۱۱:۴۶ - ۰۶ تير ۱۴۰۰
عصر دنا: ثبت سفارس کتب درسی پایه‌های اول، هفتم و دهم از امروز یکشنبه ۶ تیرماه آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان میان پایه ۲۰ فروردین ماه تا ۲۲ خردادماه بود و تاکنون حدود ۹۰ درصد دانش‌آموزان میان پایه دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش پایه‌های یازدهم و دوازدهم سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده اند.

حدود ۱۰ درصد از آمار کل این دانش‌آموزان برای ثبت سفارش اقدام نکرده اند.
سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی تمدید شد و از یکم تا پنجم تیرماه فعال بود و دانش‌آموزانی که به هر دلیل کتاب درسی خود را ثبت نام نکرده‌اند به سامانه ثبت کتاب مراجعه کنند.

طبق آخرین آمار، استان‌های خوزستان ۱۸.۷، خراسان رضوی ۱۸.۵، کهگیلویه و بویراحمد ۱۴.۴، اردبیل ۱۳.۷، خراسان شمالی ۱۳.۶، آذربایجان غربی ۱۳.۶، گلستان ۱۲.۵، قم ۱۲.۳، هرمزگان ۱۲.۲، البرز ۱۱.۴، مرکزی ۱۱.۲، کرمان ۱۱.۱، فارس ۱۰.۱ هنوز ثبت نام انجام نداده اند.

از امروز یکشنبه ۶ تیرماه دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم می‌توانند پس از ثبت نام در مدرسه با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.

از اواسط شهریورماه فرایند توزیع کتاب‌ها از استان به مدارس انجام می شود.
توزیع کتاب‌ها فقط از طریق مدارس انجام می‌گیرد و امسال به دلیل شرایط کرونایی در کشور از همکاری کتابفروشی‌ها بهره نمی‌بریم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار