تاریخ انتشار:۱۱:۱۹ - ۰۲ تير ۱۴۰۰
به همت آبشار عاطفه‌ها؛
عصر دنا: در سالروز میلاد امام رضا(ع) و به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها ۱۰۰ زوج جوان گچسارانی راهی خانه بخت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان گچساران گفت: به مناسبت میلاد امام رضا و به همت خیران ۱۰۰ سری جهیزیه به دختران کم بضاعت تحت پوشش آبشار عاطفه‌ها اهداء می‌شود.
خانم باشتویی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این جهیزیه شامل اساس منزل از جمله اجاق گاز، فرش، پتو، سرویس تفلن، پنکه و کولر است.
وی هدف از برگزاری این مراسم را تهیه جهیزیه برای دختران بی بضاعت دم بخت و ترویج ازدواج آسان بین زوج‌های جوان بیان کرد و اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های موسسه خیریه آبشار عاطفه‌های شهرستان گچساران تا پایان امسال چندین سری جهیزیه تهیه و به زوج‌های جوان کم بضاعت تحت پوشش این موئسسه خیریه اهداء می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.