تاریخ انتشار:۱۳:۰۵ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد خبرهای خوشی به مردم شهرستان زلزله‌زده دنا داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

شایان نادری اظهار کرد: پس از زلزله سی‌سخت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این شهر زلزله‌زده به فوریت اقدامات اولیه همچون ارسال کانکس، تامین جیره غذایی، تامین وسایل گرمایشی و سایر ملزومات را برای مردم زلزله زده این شهر آماده و در دسترس قرار داد.

وی با بیان این که تنها دستگاهی که کانکس به روستاهای منطقه زلزله‌زده شهرستان دنا فرستاد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بود افزود: در سفر دکتر مخبر به مناطق زلزله زده شهر سی‌سخت قرار شد ۱۰ میلیون تومان بلاعوض به واحدهای تخریبی و ۲ میلیون تومان بلاعوض به واحدهای مسکونی تعمیری داده شود که به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن کشور منعقد کردیم.

این مسئول با بیان این که هزار واحد تخریبی و سه هزار واحد تعمیری در این شهرستان داریم گفت: تقریباً فاز اول واریزی برای واحدها آغاز شده و ۱۲۰ میلیارد ریال برای این کار در نظر گرفته شده که ۳۰ درصد اول به حساب بنیاد مسکن واریز شده و ۱۰ میلیون تومان بلاعوض را به حساب خانوارها واریز خواهد کرد.

وی گفت: همچنین به وسیله گروه‌های جهادی ستاد فرمان حضرت امام همکاری لازم برای کمک به واحدهای تعمیری صورت خواهد گرفت.

این مسئول در ادامه به سایر اقداماتی که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در شهرستان دنا انجام خواهد داد اشاره کرد و گفت: راه اندازی واحد آب معدنی چویل دنا که تنها نماد صنعتی این منطقه است به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و با مبلغ در نظر گرفته شده دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد و به همین زودی شاهد رونق تولید و اشتغال در این واحد خواهیم بود.

نادری در ادامه گفت: هزار سهمیه برای اشتغال‌زایی در این شهرستان در نظر گرفته شده که ۵۰۰ مورد در فاز اول با شناسایی کسب و کارها محقق می‌شود و در روستاها هم تسهیلاتی را برای ایجاد اشتغال در نظر خواهیم گرفت.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.