تاریخ انتشار:۰۷:۵۷ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰
توصیه مهم دادستان یاسوج به مردم و کاندیداها:
عصر دنا: دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد خطاب به منتخبان شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اگر توضیحات مسئولان و دست اندرکاران انتخابات را قبول کرده‌اید، صادقانه به مردم اعلام کنید که فرایند انتخابات درست بوده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید علی ملک حسینی در نشست شورای تأمین شهرستان بویراحمد که با حضور ده منتخب اول ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار شد با بیان اینکه عزم شورای تأمین برگزاری انتخاباتی سالم بود گفت: ذره‌ای از حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد اما اینکه کسی فکر کند که انتخاباتی برگزار شود و هیچ کس ناراضی نباشد، فکر اشتباهی است همه چیز باب میل ۱۹۰ کاندیدا‌ها حاصل نمی‌شود.

دادستان یاسوج در ادامه خطاب به منتخبین شورای اسلامی شهر یاسوج ادامه داد: سلامت انتخابات برای همه ما‌ اهمیت ویژه‌ای دارد، هیچ گونه دخل و تصرف در سیستم الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر وجود ندارد و با کسی که لیست PDF را در فضای مجازی منتشر کرده، طبق قانون برخورد می‌کنیم.

وی اضافه کرد: قانون تکلیف را مشخص کرده، هر کس اعتراض یا شکایتی دارد، باید در چارچوب قانون شکایت و اعتراض خود را ارائه دهد.
دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد خطاب به منتخبان شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اگر توضیحات مسئولان و دست اندرکاران انتخابات را قبول کرده‌اید، صادقانه به مردم اعلام کنید که فرایند انتخابات درست بوده، چرا که در غیر این صورت مسئول هستید.

برچسب ها: دادستان یاسوج
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار