کد خبر: ۱۷۰۶۶
تاریخ انتشار:۲۱:۰۰ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد دانش آموزان پسر و دختر رأی اولی این استان در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال ۱۳ هزار و ۷۵۰ نفر است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

هادی زارع پور روز سه شنبه در همایش دانش آموزان رأی اولی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: تعداد کل افراد رأی اولی این استان در انتخابات پیش رو ۱۳ هزار و ۹۰۰ نفر خواهد بود.

وی افزود: این همایش به همت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار و در آن برنامه های تبیینی برای ترغیب بیش از پیش دانش آموزان رأی اولی استان به مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اجرا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از برگزاری این همایش توجیه هر چه بیشتر دانش آموزان رأی اولی استان در زمینه اهمیت و ضرورت حضور گسترده و پرشور در انتخابات پیش رو بوده است.

زارع پور عنوان کرد: دانش آموزان رأی اولی کهگیلویه و بویراحمد همگام با دیگر قشرهای مردم کشور و این استان حضور گسترده و پرشور در انتخابات پیش رو داشته و برای نخستین سال مشارکت سیاسی را تجربه می کنند.

وی ابراز داشت: انتخابات مظهر تجلی شرکت مردم در صحنه و اعلام وفاداری مجدد آنان به نظام و انقلاب است.

جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ و به ‌طور همزمان چهار انتخاباتِ شامل سیزدهمین دوره ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان‌ دوره‌ ای مجلس شورای اسلامی و میان ‌دوره‌ ای مجلس خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.