تاریخ انتشار:۱۲:۴۳ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کسب مجوز دومین کارخانه فولاد در شهرستان بویراحمد خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حسین کلانتری در نشست شورای اشتغال استان از اخذ مجوز دومین کارخانه فولاد در شهرستان بویراحمد و مجوز خط تولید واحد تولید ۶۰/۷۰ خبر داد.

استاندار با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان در سال ۹۲، ۱۶.۵ درصد بود، گفت: نرخ بیکاری استان اکنون علی رغم اینکه شیوع کرونا در بسیاری از نقاط جهان باعث تعطیلی بسیاری از مشاغل شده است به ۱۰.۵ درصد کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه ۸ طرح بزرگ صنعتی اکنون در استان در حال اجرا است، افزود: در استان اتفاق مهمی در حوزه معادن رخ داده و تحرک خوبی در پتروشیمی ها ایجاد شده است.

کلانتری با اشاره اینکه مرحله نخست پتروشیمی گچساران در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد، گفت: با بهره برداری نهایی از این طرح ها زمینه اشتغال ۳ هزار و ۵۰۰ نفر در استان فراهم می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعتباری که برای طرح های معدن و پتروشیمی تصویب شده ۳۷ هزار میلیارد تومان است و هم اکنون ۱۵ هزار میلیارد تومان آن جذب کهگیلویه و بویراحمد شده است.

کلانتری با بیان اینکه تاکنون ۱۹ استان توانستند طرح جهش تولید را به مرحله انعقاد قرارداد برسانند، بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد دومین استان کشور در زمینه انعقاد قرارداد است.

وی با اشاره به همراهی و همکاری مطلوب دستگاه های اجرایی استان از تفاهم با سرمایه گذار خارجی سیمان مارگون برای اجرای ۴ طرح دیگر خبر داد و افزود: ۱۵ طرح عمرانی و خدماتی تا پایان دولت تکمیل می شود و در اختیار مردم قرار می گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار