تاریخ انتشار:۰۸:۴۱ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیجی ها در جنگ ۸ ساله علیه دشمن جنگیدند و از خاک وطن دفاع کردند رای اولی ها هم باید با حضور در پای صندوق مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان وارد کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام سید نصیر حسینی ظهر در مراسم جشن دختران رای اولی استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: خداوند موجودات بسیاری آفریده اما انسان ارزش دیگری دارد و به همین خاطر  نعمت ها در اختیار انسان قرار گرفته و تا زمانی محترم شمرده می‌شود که در مسیر ارزش‌های الهی و انسانی قدم بر دارد در غیر این صورت ارزشی نزد خداوند نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طول تاریخ زندگی بشر خداوند برای بندگان خود انبیا و اولیا را فرستاده و هیچ انسانی را خلق نکرده مگر اینکه دستورات زندگی را به او آموخته باشد.

امام جمعه یاسوج گفت: خداوند راه رستگاری را به انسان آموخته است پیامبران بسیاری آمدند تا بشریت را هدایت کنند و به انسان معرفت الله را بیاموزند.

وی در ادامه افزود: در دوره ما وقتی امام راحل دید که حکومت پهلوی درهای جهنم را به روی مردم باز کرده و درهای بهشت را بسته قیام کرد زیرا پهلوی جنگ با دین را شروع کرده بودند و ذلت و خواری در کشور حکمفرما شده بود.

حسینی یادآور شد: شاه مملکت حق جابجایی یک وزیر را در کشور خودش نداشت چه خفت و خواری بالاتر از اینکه شاه یک مملکت حق جابجایی یک وزیر را نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کشوری که دانشمندان و علما بسیاری داشته و خواجه‌نصیرها و بوعلی‌ها و شیخ بهایی‌ها و دیگر اعجوبه‌ها را در خود داشته چگونه تحقیر شده بود، در همین شهر یاسوج تا اوایل انقلاب پزشکان هندی بیماران را طبابت می کردند.

وی ادامه داد: وقتی مردم قیام کردند و نهضت پیروز شد توطئه‌های زیادی علیه این کشور روا داشتند اما در همه این توطئه دشمنان شکست خوردند و ایران و امام و اسلام پیروز شدند.

حسینی گفت: یک سال پیش سردار پر افتخار ما توسط آمریکایی ها به شهادت رسید اما پاسخ ملت و حکومت ما این بود که پایگاه بزرگ دشمن در عراق موشک باران شد و چه افتخاری بالاتر از این که اولین بار بعد از جنگ جهانی یک کشور توانست به صورت رسمی آمریکایی ها را مورد تهاجم قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: این پیروزی ها به برکت حضور مردم در صحنه بوده و تا هنگامی که در میدان حضور داشته باشند شکست نخواهد خورد.

وی در ادامه افزود: امروز به واسطه این عزت هر ایرانی در هر جای دنیا با افتخار خود را ایرانی معرفی می کند دشمن به همین خاطر ساکت نمی‌نشیند و تلاش دارد با هر توطئه و ترفندی مردم را از حضور در پای صندوق های رای باز دارد.

حسینی گفت: یکی از راه های حفاظت و حراست از انقلاب شرکت در انتخابات و رای دادن است رای دادن به معنای قدرت بخشیدن به نظام، ایران و اسلام بوده و رای ندادن کمک به دشمن است.

امام جمعه یاسوج گفت: ممکن است برخی از بی عدالتی نگرانی و گلایه داشته باشند اما بدانیم یک روز در میدان جنگ علیه دشمن از خود دفاع می‌کردیم و امروز هم باید در پای صندوق رای تغییر و تحول ایجاد کنیم.

حسینی یادآور شد: با بی‌خیالی نمی‌توان مشکلی را از کشور رفع کرد بلکه به مشکلات کشور می‌افزاید رای اولی‌ها بدانند که رای دادن آن‌ها یک توفیق است همانطور که بسیجی ها در جنگ ۸ ساله علیه دشمن جنگیدند و از خاک وطن دفاع کردند رای اولی ها هم باید با حضور در پای صندوق مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان وارد کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.