تاریخ انتشار:۱۲:۱۱ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحولات بزرگ اقتصادی در شهرستان مارگون به همت سرمایه گذار لبنانی خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عباس فواز سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویرامد دیدار و گفتگو کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحولات بزرگ اقتصادی در شهرستان مارگون به همت سرمایه گذار لبنانی خبر داد و گفت: بیمارستان در شهر محروم مارگون احداث می‌شود.

کلانتری در این نشست گفت: با توجه به کار بزرگی که این سرمایه گذار در استان انجام داده است مورد حمایت ما قرار می‌گیرد.

استاندار استان با اشاره به سابقه دینی و مذهبی فواز عباس و حمایت او از شیعیان در گوشه گوشه جهان به ویژه مردم این استان عنوان کرد: ما آمادگی کامل داریم که در طرح‌ ها و برنامه‌ های این سرمایه گذار از او حمایت کنیم.

کلانتری بر ایجاد امنیت برای سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی تاکید کرد و افزود: این مهم از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است به گونه‌ ای که اعضای شورای تامین استان نگاه ویژه‌ ای به حمایت از سرمایه گذاران به خصوص سرمایه گذاران خارجی دارند.

او گفت: با افرادی که کوچک‌ ترین مزاحمتی برای این سرمایه گذار ایجاد کنند برخورد می‌شود و در این خصوص هیچ گونه اغماضی نخواهد شد.

کلانتری بیان کرد: نیرو‌های انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی، دستگاه قضا و استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی و سایر دستگاه‌ های متولی و اجرایی در زمینه‌ های مختلف حمایت‌های لازم را از این سرمایه گذار انجام خواهند داد.

استاندار با تاکید بر اینکه در این نشست تفاهم‌ های خوبی به عمل آمد گفت: افزایش ظرفیت کارخانه سیمان مارگون از ۳ هزار و ۳۰۰ تن به ۵ هزار تن، راه اندازی کارخانه تولید پاکت سیمان، راه اندازی نیروگاه برق و از همه مهم‌تر ایجاد یک بیمارستان توسط سرمایه گذار لبنانی برای مردم مارگون از مهم‌ترین مصوبات این نشست است که امیدواریم تمامی این طرح‌ ها تا قبل از پایان دولت کلنگ زنی شود.

استاندار تاکید کرد: در خصوص صدور مجوز‌ها با سرمایه گذار لبنانی نهایت همکاری را خواهیم داشت.

کلانتری به صمیمی دوست معاون هماهنگی اقتصادی استاندار  کهگیلویه و بویراحمد که در این نشست حضور داشت ماموریت ویژه داد که در خصوص صدور مجوز‌ های طرح‌ های مورد نظر سرمایه گذار لبنانی در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.

استاندار در خصوص توسعه حمل و نقل کارخانه سیمان مارگون، عنوان کرد: یکی از طرح‌ های بزرگ و اساسی این کارخانه راه اندازی شرکت حمل و نقل و خرید ناوگان جدید توسط سرمایه گذار است که این مهم در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان مارگون تاثیرگذار خواهد بود.

عباس فواز سرمایه گذار لبنانی کارخانه سیمان مارگون نیز در این نشست، گفت: در صورتی که شرایط فراهم شود آماده سرمایه گذاری‌ های جدید در استان هستیم.

او همچنین از علاقه خاص خود نسبت به مردم این استان به ویژه شهروندان و مردم شهرستان مارگون سخن گفت و افزود: ایران و لبنان نقاط مشترک فراوانی دارند و برقراری این ارتباط لازم و ضروری است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.