کد خبر: ۱۶۹۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۱۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
محسن رضایی در گفت و گو با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در استان محروم و ثروتمند کهگیلویه و بویراحمد، بیکاری جوانان این استان را اذیت می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

«محسن رضایی» در گفت و گوی با شبکه استانی با مردم استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این استان محروم و ثروتمند، بیکاری، جوانان را اذیت می کند و افزایش اشتغال اولویت ما در این استان است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های مختلف اظهارکرد: این استان در تولید مرغ و آبزیان حرف برای گفتن دارد اما در زمینه ایجاد سردخانه، بسته بندی و فراوری مشکلاتی دارد که باید زیرساخت‌ها فراهم و تقویت شود.
این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور نخستین برنامه دولت خود در استان کهگیلویه و بویراحمد را رسیدگی به کشاورزی عنوان و خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد اشتغال این استان در بخش کشاورزی است اما کشاورزی آن سنتی و فاقد صنایع تبدیلی است و دسترنج کشاورزان نیز توسط دلالان ضایع می شود.
رضایی تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های گردشگری، حمایت از پرورش و فرآوری گیاهان دارویی، ایجاد زیرساخت های آموزشی و اتمام پروژه جاده ملی «پاتاوه-دهدشت» از دیگر نیازهای استان است. دولتِ اقدام و تحول، برای بهبود این زیرساخت‌ها برنامه ریزی مدونی دارد.
وی ادامه داد: این حق مردم هر استان است که استاندارشان از میان فرزندان شایسته همان استان انتخاب شود و قدرت تصمیم گیری و تصمیم سازی داشته باشند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور عنوان کرد: هر استان طبیعت و مردم خاص خود را دارد در نتیجه برنامه خاصی با کمک مردمان خود آن استان تنظیم شده است و هر استان و سرزمین نسخه مخصوص خود را دارد.
رضایی تاکید کرد: نسخه واحد نوشتن از تهران برای تمامی استانها به معنای نادیده گرفتن ظرفیت، مزیت، قابلیت و استعداد مردم هر استان است و دولت ما متناسب با هر استان برنامه ای برای پیشرفت و زندگی مردمان آن تهیه کرده است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برخی برنامه ها مانند یارانه ۴۵۰ هزار تومانی و پرداخت حقوق به زنان خانه دار دارای بیش از دو فرزند عمومی برای تمامی استان‌ها است گفت: بعضی از فعالیت‌های خاص متناسب با هر استان تهیه می شود.
رضایی افزود: برنامه ریزی متناسب با هر استان حق استان‌هاست اما کافی نیست به همین دلیل در دولت اقدام و تحول اختیارات تصمیم گیری و تصمیم سازی در زمینه اقتصاد به استان‌ها واگذار می شود و مناطق و قطب های اقتصادی به وجود می آوریم.
وی با اشاره به ظرفیت های استان‌های کشور اظهارکرد: هر استان به اندازه یک کشور می تواند تولید داشته باشد مشروط به اینکه استان‌ها و اقوام را مانند دفاع مقدس به صحنه بیاوریم و ایران را به کارگاه‌های بزرگ اقتصادی تبدیل کنیم.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرط موفقیت کشور در عرصه تولید و اشتغال را نشاط جوانان و استفاده از ظرفیت بانوان عنوان و خاطرنشان کرد: باید آزادی های اجتماعی را در چارچوب قانون رعایت کنیم و جوانان را محدود نکرده و به آنها اجازه فعالیت بدهیم.
رضایی تصریح کرد: چپ و راست، این قوم و آن قوم، بازی‌ها و بی عدالتی‌هایی از این دست باید کنار برود و دولت ما این تجربه را دارد که جوان‌ها و اقوام ایران را دور هم جمع کرد و کارهای بزرگی مانند آزادسازی خرمشهر را انجام داد و حالا می خواهیم وحدت ملی مانند زمان جنگ تحمیلی را به وجود بیاوریم.
به گزارش ایسنا، وی راه اندازی نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان و ارایه برنامه به بانک‌ها تا مردم با ۱۰ درصد آورده بتوانند صاحب خانه بشوند را از اولویت‌های دولت اقدام و تحول دانست و بیان کرد: این برنامه ها همان‌گونه که در کشورهای غربی جواب داده در ایران هم جواب خواهد داد.

برچسب ها: محسن رضایی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
اگر ثروتمند هستند دیگه چرا بیکارند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.