تاریخ انتشار:۲۰:۱۰ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار مرکز استان با ابراز نگرانی از نحوه برگزاری سخنرانی انتخاباتی پارک ولایت به ستادهای انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در یاسوج تذکر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مجید احمدی، رئیس قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در شهرستان بویراحمد گفت: تجمعات در سخنرانی های انتخاباتی یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را با بحران کرونا مواجه می‌کند.
وی با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم تذکر داده است، گفت: بر اساس قانون هرگونه تجمع انتخاباتی مراسم سخنرانی، گفت وگو و مناظره در مکان‌های سربسته از قبیل مساجد، سالن‌های اجتماعات، تالارها و سالن های ورزشی ممنوع است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد تصریح کرد: تجمع انتخاباتی و سخنرانی‌ها نیز در فضای باز باید مطابق با شیوه نامه بهداشتی با رعایت سقف شرکت‌کنندگان به میزان ۳۰ درصد ظرفیت فضا و با رعایت فاصله اجتماعی، همچنین استفاده از ماسک باشد و الزامی است.
به گزارش عصر دنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، فرماندار بویراحمد بیان کرد: از روسای ستادها طبق شیوه نامه ابلاغی قبل از برگزاری تجمعات انتخاباتی، جهت فراهم کردن و رعایت دستورالعمل تعهد نامه گرفته می‌شود؛ درغیر اینصورت هیچ‌گونه مجوزی برای سخنرانی‌ها صادر نخواهد شد.

برچسب ها: مجید احمدی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.