کد خبر: ۱۶۹۶۷
تاریخ انتشار:۲۱:۵۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب اصلح در انتخابات پیش‌رو تغییر را به همراه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهدی روشنفکر در  اجتماع بزرگ هواداران محمد، یاوران رئیسی که با حضور سعید محمد برگزار شد، سعید محمد را یادگار عملیات مرصاد دانست و با بیان اینکه سد کرخه و پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از جمله کارنامه موفق این خدمتگزار مردم است، گفت: برای احداث پروژه پاتاوه_ دهدشت از این سردار محمد تشکر می‌کنم.

نماینده مردم بویراحمد، دنا  و مارگون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط فعلی که تاکید مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری است آقای محمد شهر به شهر و استان به استان رفته و سخنرانی می‌پردازند، دیروز کرمان، امروز یاسوج  و فردا در ساری است.

وی به شناسنامه‌ استان اشاره کرد و با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد قریب به ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، افزود: استان کمتر از یک درصد مساحت و  جمعیت کشور را دارد اما در دوران دفاع مقدس و همه مراحلی که  انقلاب و نظام نیاز داشت  مردم کهگیلویه و بویراحمد در صف اول بودند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران داخلی و خارجی این سیل جمعیت در یاسوج را مشاهده کنند، گفت: هزاران جوان بر خاک افتادند تا انقلاب جان بگیرد، هزاران گردنه سختی طی کردیم که سرنوشتی این چنین داشته باشیم صدها شهید دادیم تا انقلاب پا بگیرد امروز کشور و نظام به حضور شما مردم و انگشت انتخاب شما مردم نیاز دارد.

 نماینده مردم در مجلس گفت: اگر دیروز شهید سلیمانی در مسیر انقلاب جان داد و دست و بدن و سر و بازوی خود را نثار کرد امروز برای ادامه راه او به حضور و انگشت شما نیاز است.

روشنفکر عنوان کرد: دشمن شما مردم را  دعوت به سکوت و عدم حضور در پای صندوق رای و قهر با صندوق رای تشویق می‌کند  با توجه به منویات رهبری مشارکت حداکثری لازم است.

وی خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه در انتخابات و گزینه اصلح انتخاب کردن تغییر به همراه دارد و کسی می تواند تغییر ایجاد کند که تجربه داشته و توان اتحاد سه قوه را دارد و انصاف و عدالت داشته باشد و مرد این میدان حضرت آیت الله رئیسی است.

نماینده مردم درمجلس با تاکید بر حفظ اخلاق انتخاباتی مورد تاکید رهبری گفت: قدرت نظام در همه امور به پشتوانه مردم باز می‌گردد. خواص و دست اندرکاران نباید انحصارطلب باشند و بین مردم و دست اندرکاران فاصله ایجاد شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.