کد خبر: ۱۶۹۶۵
تاریخ انتشار:۲۱:۴۷ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: آمده بودم تابا تعصبات خشک و انعطاف ناپذیر بستیزم و از رفتار‌های غیراخلاقی و از ادای منیت‌های غیر اصولی جلوگیری نمایم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
یکی از کاندیداهای انتخابات میاندوره‌ای شهرستان های گچساران و باشت با انتشار بیانیه‌ای از ادامه فعالیت در عرصه انتخابات انصراف داد.
 
به گزارش عصر دنا؛ در بیانیه دکتر هوشنگ گرجی پور آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف وشهید پرورشهرستان‌های گچساران و باشت
باسلام
 
به غیرت و فکرتان می‌بالم وبه احساساتتان مغرورم

آمده بودم تا با همدردی، همگامی و همفکری شمامردم درد دیده، راه علاجی بیابم ومرهمی نهم بر درد‌های پیکره‌ی دیارم.
 
آمده بودم تا شایسته سالاری و عدالت محوری را سرلوحه کار خود قرار داده واز تبعیض ورانت جلوگیری نموده و نقطه پایانی باشم بردادن وعده‌های پوچ وتوخالی.
 
آمده بودم تابا تعصبات خشک و انعطاف ناپذیر بستیزم و از رفتار‌های غیراخلاقی و از ادای منیت‌های غیر اصولی جلوگیری نمایم.
 
اما حیف و صد حیف دیر آمدم و مردم عزیز شهر و دیارم با توجه به آیه شریفه (أوفو باالعهد إن العهد کان مسئوولا) در وفای به عهد تصمیم خود را گرفته بودند، و این شد که به احترام قول و قرارشان باافراد شایسته‌ی دیگر بنده‌ی حقیر بر پروژه‌ی ماندنم نقطه پایان میگزارم.
 
ضمن تشکر وقدردانی از همه مردم عزیز، خانواده شهدا و‌جانبازان که بنده را در این زمان کم حمایت کردند و مورد لطف خود قرار دادنداز خداوند بزرگ می‌خواهم که فرصت جبران محبت‌های انان را در آینده نصیبم نماید؛ لذا با توجه به شرایط موجود، ضیق وقت وشرایط سیاسی نامطلوب حاکم در منطقه حضور خود را در این دوره صلاح نمیدانم وبا توجه به مشورت با مشاورینم از ادامه فعالیت در عرصه انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی انصراف خود را اعلام می‌نمایم.
 
به عنوان برادر کوچکی از همه مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت می‌خواهم که با مشارکت حداکثری و با تبعیت از رهنمود‌های رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در انتخابات پیش رو (۲۸ خرداد) جهت تحکیم کیان نظام جمهوری اسلامی شرکت نموده و به افراد اصلح رأی دهند.

خدایا چنان کن سر انجام کار
تو خوشنود باشی و ما رستگار

ارادتمند شما هوشنگ گرجی پور
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین