کد خبر: ۱۶۹۴۱
تاریخ انتشار:۱۲:۴۸ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: طی حکمی از سوی سید ولی الله فاطمی اردکانی، دکتر ابراهیم دباغ امینی بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی دکتر عبدالناصر همتی در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در این حکم آمده است؛
جناب آقای ابراهیم دباغ امینی
با سلام
اکنون که در مقطعی حساس از تاریخ ایران قرار گرفته ایم و انتخابات سرنوشت ساز پیش رو می تواند گامی بلند در اعتلای جمهوریت ایران عزیزمان باشد،حضور فعالانه و مشارکت آگاهانه آحاد مردم می تواند زمینه ساز تحقق شعار "تعامل از خانه تا جهان" شود.
در همین راستا نظر به شایستگی، سوابق و تجارب ارزشمند، جنابعالی را به عنوان رییس ستاد انتخاباتی دکتر عبدالناصر همتی در استان کهگلویه و بویراحمد منصوب می نمایم.
مستحضرید بسترسازی برای جلب اعتماد و کمک به مردم در انتخابات درست و همکاری با نهادهای برگزار کننده انتخابات بسیار حیاتی است و بنابراین انتظار است تمام توان خود را در این راه به کار ببندید.
امید است در پرتو عنایات حضرت حق و رهنمودهای گران بهای مقام معظم رهبری این انتخابات تبلور جمهوریت و اسلامیت نظام مقدسمان باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.