تاریخ انتشار:۱۱:۴۹ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
عصر دنا: فرماندار بویراحمد گفت: نامزدهای انتخابات شورای شهر حق برپایی هیچ‌گونه ستادی را ندارند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار بویراحمد گفت: تاکنون به نامزدهای انتخابات شوراهای شهر اجازه برپایی ستادهای انتخاباتی داده نشده و هیچ نامزدی حق تشکیل ستاد را ندارد.

مجید احمدی افزود: اگر بخواهیم به تعداد ۱۳۴ کاندیدای انتخابات شورا، مجوز برپایی ستاد بدهیم کنترل وضعیت به لحاظ بهداشتی و امنیت مشکل خواهد بود لذا به کاندیدا توصیه می‌کنیم در فضای مجازی تبلیغات خود را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه همه‌ دغدغه ما سلامت مردم است، ادامه داد: بیش از چندین ماه است که باغات آبشار یاسوج تعطیل هستند و نمی‌توانند فعالیت کنند.

فرماندار بویراحمد گفت: اگر این منوال ادامه پیدا کند شرایط اقتصادی اصناف بسیار دشوار می‌شود از طرفی این باغ ها پنهانی و زیرزمینی و مخفیانه فعالیت می‌کنند که این معضلات امنیتی و اخلاقی ایجاد خواهد کرد.

 احمدی در خصوص رئیس ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد و همچنین برگزاری ستاد  گفت: نامه‌ای با امضای آقای نیکزاد رئیس ستاد مرکزی سید ابراهیم رئیسی به وزارت کشور ارسال و یک نفر به عنوان نماینده ستاد در استان معرفی شده که آن یک نفر، طرف حساب ما است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.