تاریخ انتشار:۱۲:۵۷ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گچساران
عصر دنا: اصلاح طلبان در خصوص همین موضوع دو جلسه تشکیل دادند و با توجه به اینکه وضعیت کاملا مشخص نبود و نمی دانستیم چه کسی در صحنه است به نتیجه ای نرسیدیم، الان نیز عملا کسی را نداریم، جریان اصلاحات کسی را ندارد، منجر به این می شود که باز هم یک جلسه نهایی تشکیل دهیم و تصمیم گرفته شود برای اینکه از کسی حمایت شود یا خیر.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گچساران در خصوص برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات میان دوره ای گچساران گفت: اصلاح طلبان در خصوص همین موضوع دو جلسه تشکیل دادند و با توجه به اینکه وضعیت کاملا مشخص نبود و نمی دانستیم چه کسی در صحنه است به نتیجه ای نرسیدیم، الان نیز عملا کسی را نداریم، جریان اصلاحات کسی را ندارد، منجر به این می شود که باز هم یک جلسه نهایی تشکیل دهیم و تصمیم گرفته شود برای اینکه از کسی حمایت شود یا خیر.
علی خواجوی در خصوص تصمیم اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری افزود: در سطح کشوری نیز چون ما زیرمجموعه جبهه اصلاحات در کشور هستیم، این جبهه طی بیانیه ای اعلام کرد کاندیدایی ندارد، اصلاحات تعداد 9 نفر کاندیدا داشت که رد صلاحیت شد و عملا چون کاندیدایی ندارد تصمیمی نمی شود گرفت، در حقیقت صورت مسئله پاک شده است.
وی در پاسخ به اینکه آیا در انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح طلبان به سمت برخی از اصولگرایان معتدل مثلا «محسن رضایی» خواهند رفت؟ گفت: تاکنون رویکرد اصلاح طلبان بر اساس همین بیانیه بوده و تصمیم دیگری گرفته نشده است.
 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.