کد خبر: ۱۶۸۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۱۶ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
وکیلی:
عصر دنا: نماینده اصلاح طلب سابق تهران از اینکه سخنگوی ستاد روحانی در سال ۹۶ بوده و به او رای داده ابراز پشیمانی کرد و گفت: به سهم خودم از محضر ملت ایران عذرخواهی می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
" محمدعلی وکیلی " که در برنامه تلویزیونی "جهان آرا " شبکه افق گفت: سقف نامزد‌های اصلاح طلبی برای انتخابات ریاست جمهوری همین افراد است و ما نتوانسته ایم نیروی جوان پرورش داده و کادر سازی کنیم.
 
عضو لیست امید تهران  با اشاره به رد صلاحیت‌های اصلاح طلبان در انتخابات‌های مختلف تصریح کرد: شورای نگهبان مقصر رد صلاحیت اصلاح طلبان نیست بلکه مقصر خود ما هستیم که نتوانستیم نیروی جوان و زیاد پرورش دهیم تا تعدادی از آن‌ها از فیلتر شورای نگهبان بگذرند.
 
وی اظهار داشت: ما در انتخابات مجلس سال گذشته حتی در برخی حوزه‌های انتخابیه بدون اینکه شورای نگهبان بررسی صلاحیت‌ها را شروع کند کاندیدا نداشتیم.
 
سخنگوی ستاد روحانی در پاسخ به سئوالی در خصوص توجیهات  معاون اول روحانی و وزیر کار  او در زمان ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من هم از این توجیهات قانع نشدم و به مردم حق می‌دهم قانع نشوند هرچند این آقایان دلایل خود را هم داشته باشند.
 
سرپرست معاونت فرهنگی سازمان مناطق آزاد کشور در پاسخ به سوال مجری که از ابراز پشیمانی وی در رای دادن به روحانی به وجد آمده و از اینگونه ابراز نظر استقبال می‌کرد که اگر به سال ۹۶ برگردید به چه کسی رای می‌دهید با خنده گفت:، چون تبلیغ این فرد می‌شود نمی‌گویم، ولی مشخص است دیگه؟!
 
وکیلی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از بخشی از اصلاح طلبان که خواهان تحریم انتخابات بودند؛ گفت: من معتقدم حتی اگر خروجی رای اصلاح طلبان از صندوق رای یک پایدارچی باشد باید رای بدهیم.
 
این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه نگران افزایش مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیستم و مشارکت فراتر از گمانه زنی‌های فعلی خواهد بود، افزود: اگر مشارکت زیر ۵۰ درصد باشد کاندیدای اصولگرایان که مشخص است چه کسی است پیروز انتخابات خواهد بود و اگر این عدد بین ۶۰_۵۰ درصد باشد به دور د‌وم کشیده می‌شود و بالاتر از ۶۰ درصد گزینه اصلاح طلبان رئیس جمهور خواهد شد.
 
این استدلال وکیلی با تذکر ثابتی مجری برنامه جهان آرا و ارجاع وی به انتخابات ۸۸ و پیروزی گزینه اصولگرایان با مشارکت ۸۰ درصدی مواجه شد که وکیلی این تذکر را پذیرفت.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
ادم دورو
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار