کد خبر: ۱۶۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۸:۲۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: ۵ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس هیات هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: سومین اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران جهت حضور در بازی‌های آسیایی نوجوانان شانتو چین، در تهران برگزار می‌شود.
مصطفا پارسی افزود: به همین منظور پنج بازیکن از کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در بازی‌های آسیایی نوجوانان شانتو چین به این اردوی آمادگی دعوت شدند.
پارسایی اضافه کرد: آقایان محمد امین امینی پرور، شایان فرشته نژاد، حمید رضا کشاورز، ماهان دولت خواه و بنیامین خداوردیان پنج بازیکن دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران هستند.
وی با بیان اینکه این بازیکنان از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه جاری تمرینات خود را باید نیز نظر کادر فنی تیم ملی انجام دهند ادامه داد: دعوت شدگان به این اردو باید با فرم تست PCR و سایر مدارک، خود را به فدراسیون هندبال معرفی کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
ایولا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.