تاریخ انتشار:۱۹:۴۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خداداد افشاریان رییس هیأت فوتبال این استان به عنوان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران انتخاب و معرفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

آرمان حاتمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این انتصاب یک افتخار مهم برای ورزش فوتبال کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: انتصاب افشاریان به این سمت در نشست هیأت رییسه فدراسیون فوتبال و بر اساس رأی اعضای شرکت کننده در آن بوده است.

مسؤول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: افشاریان علاوه بر ریاست هیأت فوتبال این استان عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران است.

حاتمی عنوان کرد: این نشست علاوه بر انتخاب و معرفی خداداد افشاریان به عنوان رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال چند مصوبه و انتصاب دیگر نیز داشت.

وی ابراز داشت: بر اساس رأی اعضای این نشست حیدر بهاروند به عنوان رییس کمیته مسابقات، میرشاد ماجدی به عنوان رییس کمیته جوانان، پریا شهریاری به عنوان رییس دپارتمان فوتبال ساحلی، احمدرضا براتی به عنوان رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات، بهرام رضاییان به عنوان رییس کمیته بازی جوانمردانه و مسؤولیت اجتماعی، جلال چراغ پور به عنوان رییس کمیته آموزش، مهرداد سراجی به عنوان رییس کمیته فوتسال، امیرحسین محتشم به عنوان رییس کمیته فوتبال ساحلی و احسان اصولی صفار به عنوان رییس کمیته بازاریابی و تلویزیون منصوب و معرفی شدند.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار